Vituttaa ku en muista näit "perheitä" mitkä oon keksiny joten keksin uuet.
Joelil on pikku veli Eemil niinku oikeestikki ja sen vanhemmat on Nina vai Niina en oo sata varma ja jos joku tietää Joelin isän nimen nii voi kertoo.Time skip 2.1.ei mitään hajuu
Joelin pov:
Istumme perheeni kanssa aamu pala pöydässä.
"Joel pitäisikös sun aloittaa joku harrastus että ei menis elämä sisällä olelemiseen" äitini kysyy.
"Jääkiekon voisin aloittaa uudestaan jos nyt löytyis joukkue" vastaan. Tosiaan lopetin jääkiekon noin vuosi sitten koska meidän joukkue hajosi eikä löytynyt uutta.
"Sehän olisi hyvä idea" isäni komppaa.
"Etikkö joukkueita. Varmaa Kärppiin on tullu uus poikien U18 joukkue (eli alle 18v joukkue)" kysyn isältäni.
"Voin ettiä. Ilmotanko sut sinne jos löytyy" isäni sanoo.
"Joo" vastaan ja nousen pöydästä. Vien astiani astianpesukoneeseen ja lähden huoneeseeni. Menen makoilemaan sängylleni. Päätän soittaa Joonakselle videopuhelua koska hän on isovanhemmillaan käymässä. Puhelu tuuttaa pari kertaa kunnes rakkaani vastaa siihen.
"Moikka rakas" sanon puhelimeen.
"No moi ihana rakas hanipuppeli" tämä vastaa ällö söpösti.
"Arvaa mitä" sanon innoissani.
"No mitä"
"Alotan jäkiksen uudestaan jos vaan löytyy joukkue" kerron tälle tuhannen innoissani.
"Mahtavaa" Joonas vastaa iloisesti.
"Se täydentää sua yhtä paljon kuin minä" tämä virnistää. Hymähdän.
"Onneks tuut jo tänää" sanon tälle ja murtistan huuliani.
"Tuun kahesti" hän vastaa taas virnistäen.
"Miten niin kahesti" kysyn ihmetellen.
"Kerran kotiin ja kerran ku sä pistät mut huutamaan" Joonas vastaa hymyillen.
"Nyt loppu tommoset tai en anna sulle ollenkaan" sanon toruvasti."Joel tuuppa käymään" isäni huutaa keittiöstä.
"Joo" huudan takaisin.
"Mitäköhän mä oon tehny" kysyn Jonskulta epäillen.
"Ehkä se on löytäny sulle joukkueen" Joonas muistuttaa.
"Totta" sanon innoissani ja hyppään ylös sängystäni. Ryntään keittiöön ha menen istumaan isääni vastapäätä ruoka pöydän ääreen.
"Löysitkö joukkueen" kysyn isältäni innoissani.
"Puhun Joonaksen kaa puheluu" jatkan. Isäni nyökkää.
"Löysin sulle joukkueen. Se on Kärppien uus U18 joukkue ilmoitin sut sinne ja huomenna aamulla 7.30 on ekat treenit ja siellä on se sun lempi valmentaja ja jotakin entisiä joukkuelaisia" isäni kertoo.
"Jes missä mun varusteet on niitä pitää testata et mahtuuko ne" selitän todella innoissani.
"Ne on varastossa" isäni vastaa.
"Okei meen hakee ne" sanon ja nousen pöydastä. Menen eteiseen, laitan kengät jalkaani ja lähden ulko kautta meidän ulkovarastoon.—————
Sanoja: 363
Ensinnäki oon kunnon jääkiekko tyttö et ei mitään rajaa. Ja olin tänää koko päivän jonkun mun sukulaisen 50v synttäreillä pidätin itkua puolet ajasta ja siellä tarjoiltiin kaljaa nii puolet oli humalassa ja puolet poltti tupakkaa ja ties mitä ja mut esiteltiin aina jokaselle mun äitin tyttärenä eikä minuna itsenäni vaikka nimellä aika hirvee kokemus oli pakko sanoo
Vittu ku on huono netti pitää oottaa et voin julkasta
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Onko tämä mahdollista? || Aleksi x Olli
РазноеTarina kertoo yksinäisestä 13-vuotiaasta Aleksista, joka muuttaa Oulun keskustaan ja menee uuteen kouluun seiskalle. Hänen elämänsä muuttuu täysin. Hän ehkä ihastuu ja saa uusia kavereita. Loppu selviää lukemalla... Olen ottanut inspiraatiota LasiLa...