42. Seinäkiipeilyä

420 23 16
                                    

Ollin pov:

Astumme linja-autosta ulos raittiiseen ulko ilmaan. Menemme ensimmäisen meidän mökkiimme. Viemme tavarat sinne ja lähdemme heti 'pää' rakennukseen syömään. Täällä on siis joku viis tommosta mökki juttua ja pää rakennus ja sit jotain aktiviteetti paikkoja. Ruoka sali on ihan saman laisen kun koulun ruokala mutta vaan pienempi ja tästä tulee pienet hotelli vibat. Menemme pöytään istumaan.
"Mä käyn hakeen juomista" sanon ja nousen ylös.
"Voitko hakea mullekkin" Aleksi kysyy koiran pentu ilmeellään.
"Tottakai rakas" vastaan ja otan myös yämän lasin käteeni. Menen joma automaatille. Se on semmonen samanlainen ku hotelleissa. Missä valitaan vaikka joku mehu ja sit nii. Otan molemmille appelssiini mehua ja menen takaisin pöytään.
"Mitä meillä on seuraavaksi" kuulen Joonaksen kysyvän kun tulen takaisin poytään. Joel kaivaa puhelimensa ja katsoo aikataulua.
"Joku info ja sit jotain seinä kiipeilyy" Joel vastaa.

Time skip sinne seinä kiipeilyyn.

Olemme jossain koulun liikunta salin näköisessä paikassa mutta täällä on kiipeily seinä yhdessä seinässä ikään kuin ulokkeen tapaisesti.

Tolleen lol (tos on mun kaverit sumo painimas) ja laitan sit jotain kuvia sieltä paikoista toivottavasti ei haittaa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tolleen lol (tos on mun kaverit sumo painimas) ja laitan sit jotain kuvia sieltä paikoista toivottavasti ei haittaa.

Menemme istumaan penkeille seinän ympärille. Joku ohjaaja alkaa selittämään kaikkea.
"Voitte käydä hakemassa tuolta kiipeily kengät" tämä ohjaaja sanoo viimeisenä kun on selittänyt kaiken turvallisuudesta jne. Nousemme kaikki ylös ja menemme kenkä laatikon viereen. Otamme sieltä meille oikean kokoiset kengät. Menemme sitten takaisin istumaan ja laittamaan kenkiä jalkoihin.
"Olli voitko solmia mun kengän nauhat" Aleksi kysyy söpösti.
"Joo" vastaan ja nostan tämän jalan syliini. Solmin Aleksin kengän nauhat.
"Aleksi olisitko sinä ensimmäinen" opettajamme kysyy Aleksilta.
"Ööö joo voin mä" Aleksi vastaa ja nousee ylös. Ohjaaja antaa Aleksille semmoiset valjaat.
"Olli voitko auttaa" tämä kysyy kun on yrittänyt itse saada valjaita päällensä siinä onnistumatta. Vedän Aleksin eteeni ja alan laittamaan tämän valjaita päälle. Saan ne oikein jolloin Aleksi saa mennä kiipeämään ohjaajan avulla.

Time skip päivälliseen jälkeen

Aleksin pov:

Söimme juuri päivällisen ja nyt meillä on vapaa aikaa iltapalaan asti joka on noin kahden tunnin päästä.
"Mitä tehään tää vapaa aika" Olli kysyy kun olemme kävelemässä pää rakennuksesta mökkiimme.
"Mennäänkö katteleen vähän tätä ympäristöä" Niko ehdottaa. Kaikki vastaavat myöntyvästi ehdotukseen. Päätämme mennä vähän laittamaan vatetta enemmän onhan nyt jo marraskuun puoli väli.

Olemme huoneessamme pukemassa ulko vaatteita. Laitan ulko housuja jalkaan koska olen hyvä ihminen enkä halua jäätyä. Olen varmasti ainoa jolla on ulkkarit mutta aivan sama.
"Rakas laitanko ulko housut" Olli kysyy.
"No mä laitan siellä on kylmä" vastaan.
"Okei mäki laitan" tämä vastaa. Menen tämän eteen ja kierrän käteni tämän ympärille ja painan huuleni tämän vastaaville.

—————

Sanoja: 415

Vinkki jos meette leiri kouluun ottakaa ikkunan avaaja mukaan jos haluutte yöllä johonkin koska teidän ope seisoo kuitenkin siinä käytävällä koko illan ja kattoo et meette nukkumaan (ainaki meillä)

Elli <3

Onko tämä mahdollista? || Aleksi x OlliWhere stories live. Discover now