76. Menkat pt2

363 28 7
                                    

Tommin pov:

Olen matkalla kauppaan ostamaan rakkaalle tyttöystävälleni jotain menkka juttuja. Ei hajuukaan mitä mutta on mulla kuva siitä niin näytän sen sitten vaikka myyjälle.

Saavun kaupan oville. Menen sisään ja heti edessäni on kaikki hygienia jutut. Kävelen lähimmän myyjän luo jonka vaan nään.
"Hei anteeks" yritän saada nais myyjän huomioni. Jonka saankin.
"Missä olis tämmösiä" kysyn ha näytän Alinan lähettämää kuvaa myyjälle.
"Joo ootas tänne päin" myyjä sanoo ja lähtee kävelemään johonkin suuntaan.
"Tässä ois" myyjä sanoo (sen verran oon oppinu koulusta että ei sais käyttää samaa tätä juttua mut mikään muu ei sopinu) ja ojentaa käteeni jonkun paketin. Samanlaisen kuin kuvassa.
"Kiitos" hymähdän hymyillen myyjälle.
"Taitaa olla ensimmäinen kerta ku oot tämmösiä ostamassa" nais myyjä olettaa.
"Joo-o pitihän sitä ny tyttöystävän puolesta kauppaan tulla kun hän on kotonaan kovissa kivuissa. Sanoi että jos voisin käydä ostamassa näitä ja suklaata nii olisi kiva" kerron nais myyjälle. Hän hymyilee.
"Oisin sanonut että poimi hänelle kukkia matkalta mutta nyt on tammikuu" myyjä naurahtaa.
"Ehkä voisin ostaa" mietin ääneen. Myyjä jälleen hymyilee.
"Mutta kiitos näistä vinkeistä mun pitää mennä nyt" sanon nais myyjälle.
"Sano tyttöystävällesi terveisiä" myyjä hymyilee.
"Sanon" sanon ja lähden suuntaamaan kohti kukkia. Aijon ostaa viinin punaisia ruusuja sillä tiedän Alinan rakastavan niitä.

Pääsin juuri Kaunisvesien ovelle. Pimpotan ovikelloa vaikkakin Alinan ja Aleksin äidin mukaan minä -ja Olli- saamme tulla suoraan sisälle (TULEMISLÄPPÄ). Odotan hetken kunnes Aleksi -jolla muuten ei ole kuin bokserit jalassa- tulee avaamaan oven. Loogisesti koska kylpyhuone on ihan ulko oven vieressä.
"Moro! Katos oot saanu melkein vaatteet päälles" virnistän tälle.
"Miten nii" tämä kysyy muka ihmetellen.
"Puhuin Alinan kaa puheluu ennen ku kävin kaupas ja kuulin sun voihkinnat aika suorana" selitän tälle edelleen virnistäen.
"Haista paska" Aleksi sanoo, näyttää mulle keskaria ja lähtee pois.

—————

Sanoja: 290

Onko tämä mahdollista? || Aleksi x OlliDonde viven las historias. Descúbrelo ahora