IM BACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! joo tota viime luku tuli ööh mitäs siitä nyt on joku pari kuukautta mutta tota mun elämään tuli tässä pari muuttujaa ensinnäki yläaste alko ja toiseksi sain mun elämään kaks uutta ihanaa ihmistä TomminLusikkaPartio ja pyykkikori ja molemmat vaan koska alotin tän kirjan joten jotai hyötyä ollu tästäki🤪😂
Ollin pov:
Makaan poikaystäväni vieressä hänen sängyllään. Olimme tulleet juuri suihkusta.
"Mulla on tylsää" Aleksi sanoo vierestäni.
"No mitäs herra haluaa tehdä" kysyn tältä.
"No voidaanko vaan olla, sillee et voitais olla ihan ku jostain semmosesta söpöstä leffasta" Aleksi kysyy ja vääntää naamalleen söpön koiran (tai kissan) pentu ilmeen.
"Tottakai. Eihän tolle sun naamalle voi sanoa ei. Varsinkaan tässä tilanteessa" vastaan tälle ja menemme lusikkaan minä isompana lusikkana.
"En vois kuvitella että me kaksi elettäis kaukosuhteessa" Aleksi sanoo todella hiljaa.
"En mäkään ollaan paljon läheisyyttä vaativia ihmisiä" komppaan poikaystäväni ajatuksia.
"Mutta sitten ne jotka on kauko suhteessa oppii arvostamaan sitä kun näkee sitä toista osapuolta. Kun taas meillä se on itsestään selvyys että nähdään joka päivä ku esim ollaan samassa koulussa ja samalla luokalla tai et ylipäätään asutaan vittu naapureina. Jotkut asuu eri puolella suomea tai jopa eri puolella maailmaa" viisas poikaystäväni Aleksi selittää.
"Totta tuokin" sanon.
"Mutten siltikään haluis sitä. En vois halailla sua joka päivä ja tuntea sun ihania pehmeitä huulia mun huulilla. Sehän ois ihan kamalaa" jatkan.—————
Sanoja: 260
Täällä minä Elli makaan yksin sängyssä melkein itkien ja toivon että kävisi joskus mullekki niin ihanasti ettei tarvii loppu elämää elää kauko suhteessa kirjaimellisesti puhelimen varassa ja aina pelossa jos toinen on jättäny pariks tunniks toimitetulle snäpis ilman et on sanonu mitää.
Ps. Kauko suhde on muute varmaa yhdyssana
STAI LEGGENDO
Onko tämä mahdollista? || Aleksi x Olli
CasualeTarina kertoo yksinäisestä 13-vuotiaasta Aleksista, joka muuttaa Oulun keskustaan ja menee uuteen kouluun seiskalle. Hänen elämänsä muuttuu täysin. Hän ehkä ihastuu ja saa uusia kavereita. Loppu selviää lukemalla... Olen ottanut inspiraatiota LasiLa...