66. MUN ÄITILLÄ ON FRITSUJA

404 29 6
                                    

Aleksin pov:

Nyt on perjantai aamu kello on noin yhdeksän kolmekymmentä. Makoilen sängylläni ja katson puhelinta. Pääsin pari päivää sitten pois sairaalasta. Olemme vain pakanneet tavaroitamme muuttoa varten. Olli on auttanut minua tai siis Olli on tehnyt lähes kaiken mutta hän kuulemma itse halusi joten annoin sen tehdä kaiken. Rakkaani on kohta puolin tulossa tänne. Hän ei ollut täällä yötä koska Oona eli hänen pikkusiskonsa pakottanut hänet kotiin. Jouduin siis nukkumaan yksin ajatelkaa hirveää ja jouduin vieläpä olemaan yksin koska kaikkien tuntema Tomppa oli täällä yötä. Niinku aika epistä. Nyt mä alan kuulostaa ihan pikku lapselta mutta ainaki oon oikeessa. Nousen sängystä ylös ja laitan ensimmäiset vaatteet päälleni jotka sattuu käteen. Menen keittiöön jossa Alina ja Tommi syövät aamupalaa.
"Huomenta" sanon hiljaa. Pakko sanoa tänään ei ole mikään paras päivä itselläni jotenkin kaikki vaan tuntuu jotenkin masentavalta. Syytän tästä Ollia koska hän ei tullut nukkumaan viereeni.
"Huomenta päivänsäde" Alina sanoo vittumaisella äänellä. Näytän tälle vain keskaria ja menen olkkariin. Istun sohvalle. Äiti tulee heidän makkarista ulos. Hänellä on päällä yö vaatteet olemme ihan selkeästi kaikki enemmän yö ihmisiä. Tarkastelen äitiäni tarkemmin ja huomaan tämän kaulassa fritsuja. ANTEEKSI MITÄ VITTUA MUN ÄITILLÄ ON FRITSUJA SEN KAULASSA. Äitini on siis 30 vuotta joten ymmärrän että aikuisetkin voi panna tai siis emt. Ajatukseni ja mielikuvitukseni alkavat pyörimään. Hyi vittu.
"Miks sä Aleksi tuijotat mua" äitini kysyy saaden minut pois ajatuksista.
"Sul on tuoreita fritsuja sun kaulassa" vastaan tälle. Äitini naurahtaa.
"Niinhän sullakin aina" tämä vastaa hymyillen.
"Joo mut mä oon nuori ja sä oot mitä 30" sanon.
"Nii sä oot 14 minä menetin mun neitsyyden kun mä olin 16 ja kyllähän aikuisetkin saa pitää hauskaa välillä" äitini vastaa.
"Joo hyi en haluu kuulla enempää" sanon ja äitini lähtee keittiöön.

—————

Sanoja: 288

En millään saa näitä kaikkia ennen 70. lukuu tehtyä mut sen mä tiiän että te tuutte tykkään 69. luvusta

Onko tämä mahdollista? || Aleksi x OlliWhere stories live. Discover now