Time skip seuraavaan päivään.
Ollin pov:
Istumme autossa matkalla kotiin. Tosin autossa on vain Aleksi, minä, Alina ja Tommi. Pappani on ajamassa, koska hän tuli hakemaan meidät Joonakselta. Joel, Niko, Minna ja tietenkin Joonas jäivät sinne vielä siivoamaan.
Itse istun etu penkillä Aleksi istuu takanani joten pidän tämän kädestä huomaamattomasti kiinni. Pysähdymme Aleksin kerrostalon eteen. Aleksi, Alina ja Tommi hyppäävät ulos autosta.
"Meidän pitää sit oottaa Aleksia" sanon papalleni.
"Miksi" tämä kysyy.
"Koska se tulee niille synttäreille" sanon.
"Selvä" pappani vastaa.
"Muuten onkos sulla jo tyttöystävää" pappani kysyy. Vittu miksi kaikki olettaa että olen hetero.
"Ei oo, ei tuu" vastaan ehkä hieman tylysti.
"Anteeksi että oletin että se on tyttö voihan se olla poikakin. Minulle on ihan sama. Tärkeintä on että olet onnellinen" pappani jatkaa nopeasti.
"No siinä tapauksessa on, Aleksi" vastaan jo hymyillen.
"Senkö takia se tulee sun sukulais synttäreille" pappa kysyy. Nyökkään.
"Mutta älä kerro kellekkään. Me kerrotaan sit ku ollaan valmiita" sanon.
"En kerro, muhun voi luottaa" hän sanoo. Juuri silloin Aleksi astuu autoon. Nousen nopeasti ylös ja menen takapenkille Aleksin seuraksi. Pappani vain hymyilee. Laitamme turvavyöt.
"Kerroin sille" kuiskaan Aleksin korvaan. Tämä nyökkää.
"Mitä mieltä sun äitit oli ku Tommi meni teille" kysyn.
"Ne oli ilosia ja ne kuulemma menee ikeaan ostamaan sen sängyn koska mä en haluu et ne nukkuu mun sängyssä" Aleksi vastaa.
"Ja sanoin et ostaa kehykset mulle nii voin kehystää sun kuvia mun seinille" tämä hatkaa kuiskaten. Naurahdan.
"Miksä laittasit ne sinälle ku oon livenäki tässä" kysyn muka vihaisena. Tämä vain hymyilee.
Saavumme koti pihaan. Nousemme autosta. Menemme sisälle ja heti huoeneeseeni. Emme sano kenellekkään mitään. Vaihdamme vaatteet koska nukuimme samoilla vaatteilla.
"Ootko valmis" kysyn Aleksilta kun olen itse saanut kaikki vaatteet päälle.
"Joo mut pelottaa miten ne ottaa mun vastaan jos ne ei tykkääkkään musta" Aleksi hätäilee.
"Rakas, se en sillon niitten häviö" sanon.
"Okei oon valmis. Ehkä" tämä sanoo.
"Kyl sä oot mennään" vastaan ja nostan tämän syliini. Menemme olo huoneeseen siellä on jo isäni vanhemmat, Olivia ja Oona.
"Aleksii" Oona huudahtaa kun hän huomaa Aleksin. Lasken rakkaani maahan ja Oona tulee halaamaan meitä molempia tai no halaamaan ja halaamaan Oona on meitä ehkä napaan asti niin ei voi kunnolla halata. Menemme sohvalle istumaan. Kukaan ei sano mitään.
"Vittu tää on kiusallista" kuiskaan Aleksille niin että kukaan muu ei kuule. Tämä vain nyökkää pienesti. Otan taas huomaamattomasti tämän kädestä kiinni. Kaivan toisella kädelläni puhelimeni taskustani. Joonakselta on tullu snäppi. Avaan sen.
"Voi vittu saatana" kuuluu Joonaksen huuto puhelimestani. En mä tienny et se on video. Kaikki nauravat.
"Hups" naurahdan. Oona katsoo minua kysyvänä.
"Se oli Joonas" sanon tälle.
"Okei" tämä vastaa ja tulee istumaan syliini. Annan Aleksille puhelimeni.
"Sano Porkolle että kaikki kuuli ton" kuiskaan tälle. Aleksi nyökkää. Ovi kello soi. Nousen ylös Oona sylissäni.Tähän väliin Ollin koti. (Se on melkein saman lainen ku meidän vanha koti)
Oven takana seisoo äitini vanhemmat, sisko ja hänen perhe eli serkkuni Linda joka muuten on ihan vitun ärsyttävä se on semmonen pissis ja hänen vanhemmat.—————
SANOJA: 495
VITTU SAATANA CAPSLOKKI HEH LOL
ÄLKÄÄ KESKITTYKÖ KASTIKKEEN TEKEMISSEEN KIITOS HEIELLI <3
VOCÊ ESTÁ LENDO
Onko tämä mahdollista? || Aleksi x Olli
DiversosTarina kertoo yksinäisestä 13-vuotiaasta Aleksista, joka muuttaa Oulun keskustaan ja menee uuteen kouluun seiskalle. Hänen elämänsä muuttuu täysin. Hän ehkä ihastuu ja saa uusia kavereita. Loppu selviää lukemalla... Olen ottanut inspiraatiota LasiLa...