⚠️TW tässä puhutaan raiskauksesta, seksuaalisesta ahistelusta, huumeista ja alkoholista joten jos et kestä semmosta älä lue⚠️
Täs on näitten luokka
Aleksin pov:
Olemme päässeet koulusta ja kävelemme tällä hetkellä kotiin Alinan ja Ollin kanssa. Pääsimme ovelle jossa lukee KAUNISVESI. Painan ovi kelloa ja äiti tulee avaamaan.
"Mikset kertonu et mulla on puol sisko" kysyin tältä ekana.
"No mennään olkkariin ja puhutaan vähän. Olliki voi tulla ja ootetaan Ainoaki" tämä vastaa
"Okei" vastaan tälle. Menemme olohuoneeseen odottamaan Ainoa.Time skip 1h
Olemme jutelleet jo tunnin. Mielestäni Alina on kiva mutta yks asia minua mietitytti. Miksi Alinan isä on vankilassa. Eihän se auta muu kun kysyä.
"Mut miks sun isä on vankilassa ei tietenkään tarvi kertoo mut kiinnostaa vaa" kysyin Alinalta samalla istuen Ollin sylissä hajareisin.
"Kyl mä voin kertoo. Se kaikki alko siitä ku äiti muutti tänne" tämä aloittaa
"Se alko juomaan ja vetämään huumeita. Se saatto tulla päissään kotiin ja raiskata tai ahistella mua ja mähän oli sillon kymmenen ja uhkas tappaa mut jos kerron kellekkään ja kerran se jäi kiinni ku joku oli soittanu kytät ku kuuli meidän asunnosta huutoa" tämä jatkaa. Katson häntä silmät lautasen kokoisina.
"Miten sä kerroit ton ihanku toi ois arki päivää" kysyn
"Se oli arki päivää" Alina vastaa pokkana.
"No ei ihme että joutu vankilaan" sanoin.
"Joo ei puhuta siitä enempää puhutaan vaik siitä et mis mä nukun" tämä sanoo.
"No voisiko Alina Aleksi nukkuu sun kaa samassa sängyssä ku sulla on pari sänky" äiti kysyy.
"Öö no jos Ollille käy koska sehän on jäämässä yöksi" sanon ja katson Ollia.
"Joo käy mut missä vaiheessa mä olin jäämässä yöksi" tämä kysyy virnistäen.
"Oothan jäämässä" kysyn koiranpentu ilmeellä.
"Oon oon kuha kiusasin" hän vastaa. Kierrän käteni tämän ympärille ja painan pääni tämän kaulaa vasten.—————
Sanoja: 290
VOCÊ ESTÁ LENDO
Onko tämä mahdollista? || Aleksi x Olli
DiversosTarina kertoo yksinäisestä 13-vuotiaasta Aleksista, joka muuttaa Oulun keskustaan ja menee uuteen kouluun seiskalle. Hänen elämänsä muuttuu täysin. Hän ehkä ihastuu ja saa uusia kavereita. Loppu selviää lukemalla... Olen ottanut inspiraatiota LasiLa...