62. Perseestä revitty idea

396 23 7
                                    

Aleksin pov:

Tunnen silmissäni kyyneleitä. Eikö Ollia oikeasti kiinnostanut kun sen poikaystävä makaa sairaalassa. Katson kaikkia vuorotellen kukaan ei sano mitään.
"Eikö Ollia oikeesti kiinnostanu tulla kattoon sen poikaystävää ku se makaa sairaalassa" huudan niin kovaa että varmaan koko oys:si kuuli.

Ollin pov:

Istun käytävällä vieläkin kuulen Aleksin huoneesta huutoa. Tunnistan vain sanat.
"Ollia" "kiinnostanut" "kattoon" "poikaystävä" ja "sairaala". Tunnistan tuon äänen se kuuluu rakkaalle poikaystävälleni. Nousen heti ylös koputan Aleksin huoneen oveen. Lääkäri tulee avaamaan oven.
"Jaha sä taas" hän sanoo tylysti.
"Minähän tässä" vastaan vittuillakseni.
"Oliko asiaaki" lääkäri kysyy ihme ku se äsken oli vielä ihan normaali ja nyt siitä tuli hirveen kiree.
"Aleksi kuulostaa olevan hereillä nii pääsisinkö kattoon sitä" kysyn.
"No kai mun on pakko" lääkäri vastaa ja päästää minut sisälle.

Aleksin pov:

Kuulen kun joku koputtaa huoneeni oveen.
"Rakas" kuulen Ollin äänen. Hetkinen Ollin. Hetken päästä hän juoksee luokseni ja halaa minua. Halaan takaisin. Ehkä häntä sittenkin kiinnosti että olen täällä.
"Mikset sä ollu täällä ku heräsin" kysyn halimme jälkeen.
"Tällä huoneessa ei kuulemma saanut olla ku kolme ihmistä ton lääkärin lisäks ku sä heräät mikä on mun mielestä ihan perseestä revitty idea" Olli kuiskaa korvaani.
"Ja paskat, toi lääkäri ei vaan tykkää meistä" kuiskaan takaisin.

—————

Sanoja: 204

Jätän tän ny tähän mut mul ois asiaa.

Ensinnäki jos haluutte mennä seuraa mua tik tokis nii se on @joel.simp09

Toiseks mä meen peli reissulle Kuopioon pelaa jääkiekkoo viikon loppuna ja luultavasti en ehi siellä kirjottaa

Kolmanneks anteeks ku en taas oo kirjotellu pitkään aikaan

Kiitos<3

Onko tämä mahdollista? || Aleksi x OlliDonde viven las historias. Descúbrelo ahora