Ollin pov:
Seisomme rivissä kuuntelemassa kun ohjaajamme selittää että miten melotaan.
"Aloitappa luku neljään" opettajamme sanoo kun hän on jakamassa ryhmiä meille. Luokkalaisemme aloittaa luvun neljään.Sain ryhmääni Joonaksen ja Alinan. Ihan ookoo ryhmä. Olisin toki toivonut että oisin Allun kaa samassa mutta ei voi mitään.
Aleksin pov:
Ahdistaa. Pelkään vettä. Tai siis sitä että hukkuisin sinne. Melonta ja muutenkin veden kanssa aisioiminen (lol) on pahin painajaiseni. Enkä edes ole Ollin kanssa samassa ryhmässä. Vittu. Vaan Tommin ja Joelin. Toki kyllä se minulle kelpaisi jos kyse ei olisi melonnasta. Ahdistaa liikaa. Etsin katseellani Ollia. En nää häntä missään. Ainiin ne meni hakeman jo pelastus liivejä. Oikeesti nyt vauhtia. En kestä tätä enää. Menen Tommin luo.
"Hae Olli" sanon tälle itku kurkussa.
"Mikä hätänä" Tommi kysyy.
"Hae se nyt" sanon ja menen istumaan maahan selkä puuta vasten.
"Okei. Joel vahdi sitä" Tommi sanoo Joelille. Joel kyykistyy viereeni ja alkaa silittää selkääni. Ei se sama oo kun Olli silittäisi mutta kelpaa. Hetken päästä Olli juoksee luokseni. Joel vetäytyy minusta kauemmas ja Olli tulee halaamaan minua.
"Rakas onko kaikki hyvin" Olli kysyy kun on saanut minut rauhoittumaan.
"M-mä pelkään ve-vettä" sanon ääni täristen.
"Rakas se ei haittaa. Jos et haluu mennä melomaan, ei mennä. Mä jään tänne sun kanssa" tämä sanoo.
"Mutku-" olen aloittamassa.
"Rakas sano vaan että et haluu ja ei mennä" Olli keskeyttää minut.
"Okei, e-en haluu" sanon. Olli nousee minä mukanaan. Menemme opettajamme luo ja sanomme tälle miten asia on ja hän sanoi että voimme mennä mökkiimme siksi ajaksi kun muut ovat melomassa.—————
Sanoja: 286
Mä sanoin mun äitille et meidän pitää kattoo UMK22 ja se vastas vaa että onko ne hihhulit siellä😭😭😭😀 Plus tota pakko flexaa mut olin tänää -toivottavasti- vikaa kertaa koulukuraattoril.
Elli <3
ESTÁS LEYENDO
Onko tämä mahdollista? || Aleksi x Olli
De TodoTarina kertoo yksinäisestä 13-vuotiaasta Aleksista, joka muuttaa Oulun keskustaan ja menee uuteen kouluun seiskalle. Hänen elämänsä muuttuu täysin. Hän ehkä ihastuu ja saa uusia kavereita. Loppu selviää lukemalla... Olen ottanut inspiraatiota LasiLa...