53. Uni

403 25 6
                                    

Aleksin pov:

Halaamme Ollin kanssa vieläkin studion eteisessä.
"Perutaanko treenit vai pääsettekö siitä vielä tän vuoden puolella pois" Joonas kysyy.
"Joo joo" vastaan.

Tunnen jonkun ravistavan minua. Hätkähdän ja nousen istumaan makuu asennosta. Huomaan Ollin nukkuvan vieressäni. Hän näyttää nuoremmalta. Katson ympärilleni huomaan olevan jossain mökissä. Ravistelen Ollia hereille.
"Mitä rakas" tämä kysyy aamuäänellään.
"Missä me ollaan" kysyn ihmeissäni.
"Täällä leirikoulussa" Olli vastaa.
"Mikä päivä nyt on" jatkan kyselemistä.
"19.11" Olli vastaa.
"Näin tosi toden tuntoista unta" sanahdan.
"Millasta" Olli kysyy ja nousee myls istumaan viereeni. Muistan nyt kaiken. Tajuan että näin vain unta.
"Siinä ekaks oli melkein joulu ja kerroin sulle et me muutettais johonki ja sitte me muutettiin eikä enää nähty ja sitte kahdeksan vuoden päästä teillä eli sulla joonaksella nikolla joelilla ja tommilla oli bändi ja sit tulin sinne teidän studiolle. Ja sit sä tajusit kuka oon ja sit me halattiin ja heräsin" selitän Ollille.
"Ethän sä oikeesti muuta" Olli kysyy jooa vähän pelokkaasti.
"En en se oli vaan unta" selitän. Olli näyttää helpottuneelta.
"Huh hyvä. Mutta me eihitään nukkua vielä kolme tuntia ja ollaan tänään menossa kolille kävelemään niin olis hyvä levätä" Olli sanoo.
"Joo nukutaan" sanon. Menemme makaamaan sängylle lusikkaan. Minä pikku lusikkana ja Olli isona.

—————

Sanoja: 246

Mun piti jatkaa tota aikuis juttuu mut en halunnukkaa nii se oliki unta tadaa!! ja siis nyt on sama aika kun 50. luvus eli ne on edelleen siellä leirikoulus jos joku ei älynny. Ja sori taas ku tää on tosi lyhyt mutta yritän kirjotella nyt lomalla enemmän.

Elli <3

Onko tämä mahdollista? || Aleksi x OlliDonde viven las historias. Descúbrelo ahora