13. Synttäri aamu

588 34 5
                                    

Ollin pov:

Herään Aleksin alta. Katson kelloa se on kahdeksan. Nousen ylös. Aleksi ei saa herätä koska sovimme Marin (Allun äiti) ja Annin (Allun äitipuoli) kanssa että menemme yhdessä sitten herettämään hänet ja tänään on juhlat. Ensin kaikki Aleksin sukulaiset käy täällä ja illemmalla jätkät tulee käymään, mutta olen silti kokoajan koska Aleksi näin päätti. Aijomme myös kertoa kaikille että olemme yhdessä. Otan lahjani mukaan ja menen keittiöön jossa Anni paketoi Aleksin lahjaa.
"Huomenta" sanon
"Huomenta" hän vastaa
"Mä paketoin mun lahjan jo"
"Hyvä, saanko kysyä mitä siellä on"
"Mä piirsin kuvan musta ja Aleksista ja laitoin sen kehyksiin"
"Ihana idea"

Olemme menossa herättämään Aleksia. Muistan kun pienenä aina esitti nukkuvaa. Avaamme Aleksin huoneen oven. Huomaan kun hän laittaa äkkiä silmät kiinni. Kävelen Annin ja Marin perässä ja annan heidän herättää tai siis 'herättää' Aleksin. Tiedän että hän vihaa kun hänelle lauletaan joten emme laula. Mari ja Anni menevät istumaan Aleksin sängylle. Aleksi on aika söpö. Hän avasi silmät ja nousi istumaan.
"Rakas voitko antaa mun hupparin ja tulla tänne" tämä kysyi ja katsoi minua koiranpentu ilmeellä. Otan maasta jonkun hupparin, annan sen Aleksille ja menen tämän viereen peiton alle istumaan.
"Hyvää syntymäpäivää" Mari sanoo
"Kiitos"
"Kumman lahjan haluut avata ensin" Anni kysyi Aleksilta ja osoitti vuorotellen minun ja heidän lahjaa.
"Tän" hän vastasi ja otti äitiensä lahjan.

Aleksin pov:

Olen avaamassa äitieni antamaa lahjaa. Sieltä paljastuu vaaleanpunainen huppari ja lappu jossa lukee 'mennään yhdessä ostamaan sinulle jotain musiikkiin liittyvää koska emme tienneet minkä haluat'
"Kiitos" sanon ja halaan molempia
"Nyt tämä" sanon ja otan poikaystäväni lahjan. Sieltä tulee piirustus. Minusta. Ja Ollista. Suutelemassa. Koulussa. Käytävällä. Se on niin hieno. Oikeasti hieno.
"Tykkäätkö" Olli kysyi
"Joo, rakas tää on aivan mahtava" sanon ja halaan tätä. Olli kääntää pääni ja suutelee minua. Hän irrottautuu ja sanoo:
"Hyvä että tykkäsit"
"Me jätetään teidät nyt kahdestaan mutta tulkaa syömään" Anni sanoo ja he lähtevät.
Nousemme. Puen vaatteet, koska Ollilla ne olivat jo. Olemme lähdössä mutta Olli ottaa ranteestani kiinni.
"Oota" hän sanoo ja suutelee minua.
"Hyvää syntymäpäivää rakas" tämä jatkaa irrotautuaan suudelmasta.

—————

Sanoja: 339

Seuraava luku jatkuu samasta kohasta mut halusin julkasta tän nyt yötä vasten

Kiitos 358 lukiaa ja 26 votea merkkaa mulle paljon

Onko tämä mahdollista? || Aleksi x OlliDonde viven las historias. Descúbrelo ahora