Mitääh 30. luku ja tosiaan julkasin ekan luvun mun One Shots kirjaa.
Valmistautukaa itkemään jos ootte yhtä herkkiä ku mä.
Ollin pov:
Olemme Porkon luona ja ajattelimme lähteä kohta kauppaan. Aleksi on kuulemma suunnitellut koko illan aika taulut.
Tommin pov:
Istumme sohvalla tai no olohuoneessa. En pysty tähän. En vain kykene. Itkettää. Kaikki tuntuu kaatuvan päälle. Parisuhdekkaan ei tunnu oikealta. Ei sillä että Joel ja Joonas olisivat jotenkin huonoja tai jotain he ovat ihania mutta ei tunnu oikealta. Nousen ylös ja lähden vessaan sanomatta mitään. Lukitsen vessan oven ja romahdan maahan itkemään. Kaikki luulevat että en ikinä itke. Ja vitut. Olen oikeasti aika herkkä. Kuulen ovessa koputuksen.
"Voitko Tommi avata oven" kuulen Alinan äänen oven takaa. Wait Alinan. No aivan sama. Avaan lukon ja Alina avaa oven. Hän tulee viereeni.
"Mikä on" tämä kysyy.
"En pysty" sanon hiljaa itkuni seasta.
"Mihin" Alina utelee.
"Tähän. Voitko hakee Joonaksen ja Joelin tänne" vastaan.
"Tottakai" hän sanoo ja nousee ylös. Hetken päästä Joel ja Joonas astelee vessaan.
"Mikä on hätänä" Joonas kysyy.
"Noku must tuntuu et tää ei toimi tää meidän juttu" sanon.
"Musta tuntuu et etin itteeni koko tän ajan" jatkan. Näen Joonaksen silmissä kyyneleen. Tämä halaa minua. Halaan takaisin koska kyllä kaveritkin voi halailla. Joelkin yhtyy meidän haliin.
"Ei se haittaa" kuulen Joonaksen nyyhkyttävän rintaani vasten.
"Mä kuulen susta, et se haittaa sua, älä peitä sitä" sanon.
"Mulla tulee ikävä sun nalle haleja" vuorostaan Joel mutisee.
"Enkä enää ikinä saa nukkua teidän kahden välissä" Joonas itkee.
"Kyllä sä voit meidän välissä nukkua vaikka ei yhessä oltaskaan" kuiskaan Joonakselle.
"Mut entä-" Joel ehtii aloittaa.
"Nyt jätkät, käytetäänkö me Ollin synttärit vessassa itkemällä vai mennänkö me muitten kanssa tonne pitämään hauskaa ja puhutaan vaikka huomenna" kysyn.
"Tehdään niin" Joonas ja Joel sanovat yhtä aikaa.
"Siis se toka vaihto ehto" Joonas varmistaa. Naurahdamme ja nousemme lattialta ylös kävelemme takaisin olkkariin.
"Onko kaikki kunnossa" Olli huolehtii ensimmäisenä.
"Joo. Sovittiin et ei käytetä sun syttäreitä tähän ja puhutaan myöhemmin" sanon.—————
Sanoja: 326
KAMU SEDANG MEMBACA
Onko tämä mahdollista? || Aleksi x Olli
AcakTarina kertoo yksinäisestä 13-vuotiaasta Aleksista, joka muuttaa Oulun keskustaan ja menee uuteen kouluun seiskalle. Hänen elämänsä muuttuu täysin. Hän ehkä ihastuu ja saa uusia kavereita. Loppu selviää lukemalla... Olen ottanut inspiraatiota LasiLa...