Ollin pov:
"Kenen vuoro" kysyn.
"Sun" Joel vastaa. Pyöräytän pulloa. Se osuu rakkaaseen Allupalluun.
"Totuus vai tehtävä" kysyn tältä.
"Totuus" Aleksi vastaa.
"Mitä asiaa oot salanu kaikista kaui'iten joltain ja keltä" kysyn.
"No sitä en mul on kaks äitii kaikilta mun vanhassa koulussa" tämä vastaa. Aleksi pyöräyttää pulloa se osuu Alinaan.
"No niin siskoseni totuus vai tehtävä" Aleksi kysyy siskoltaan.
"Tehtävä" hän vastaa.
"Pussaa poskelle meistä parhaimman näköstä" Aleksi sanoo. Ilman kyselyitä Alina pussaa Tommia poskelle.
"Uuu" kuuluu Joonaksen suusta.
"Voitteko nyt vähän selventää tätä teidän juttua ei tästä enää saa mitään selvää" Niko kysyy noilta kolmelta mistä ei saa mitään selvää eli lähinna Joonakselta ja Joelilta mutta myös Tommilta.
"Noku öömm en mä tiiä" Joonas vastaa.Tommin pov:
"Noku öömm en mä tiiä" Joonas vastaa Nikolle todenmukaisesti.
"Tulkaa" sanon Joelille ja Joonakselle ja nousen ylös hekin nousevat menemme Jonskun huoneeseen sängylle istumaan.
"Nyt oikeesti meidän on pakko puhua tää läpi" sanon pojille jotka tuijottavat minua kysyvästi. He nyökkäävät.
"Kun mulla on tunteita yhtä tyttöä kohtaan niin tota meidän pitäis ehkä erota" sanon.
"No mulle ainakin sopii että ollaan vaan kavereita" Joel sanoo.
"Entä Joonas" kysyn.
"No ku en mä haluis olla vaan kaveri kun mä tota- mulla- mä rakastan teitä" tämä änkyttää ja kaatuu makaamaan sängyllensä kyyneleet silmissä. Joel kumartuu halaamaan Joonasta.
"Joel ketä tai keitä kohtaan sulla on tunteita" kysyn tältä.
"No Joonasta" Joel vastaa.
"Joonas rakas me voidaan tehdä niin että me kaks ollaan yhessä" Joel jatkaa Joonakselle.
"Se ainakin käy mulle ku eihän teidän asiat oo mun asioita" sanon. Molemmat nyökkäävät.
"Voinko mä mennä pärjäättekö te kaksin" kysyn. Joel nyökkää.—————
Sanoja: 266
Elli <3
YOU ARE READING
Onko tämä mahdollista? || Aleksi x Olli
RandomTarina kertoo yksinäisestä 13-vuotiaasta Aleksista, joka muuttaa Oulun keskustaan ja menee uuteen kouluun seiskalle. Hänen elämänsä muuttuu täysin. Hän ehkä ihastuu ja saa uusia kavereita. Loppu selviää lukemalla... Olen ottanut inspiraatiota LasiLa...