Aleksin pov:
Heräsin tuohon vituttavaan huutoon:
"Aleksi tuu syömään aamupalaa" se oli siis äitini Mari. Asun äitini ja äiti puoleni kanssa Oulun keskustassa. Ja joo minun äidit ovat homoja, olen itsekkin ja ne ovat syitä miksi minua kiusattiin. Isäni on kuollut ennen kun synnyin en ole siis ikinä nähnyt häntä.
"Aleksi tuleppa jo tai myöhästyt" äiti puoleni Anni puolestaan huutaa. "Juu tulossa ollaan" huudan. Nousen ylös laitan mustan hupparin ja mustat housut päälleni otan vielä puhelimeni ja menen syömään aamupalaa.Marin pov: (eli Aleksin äitin)
Sieltä se poika asteleekin omasta huoneestaan "Tässä on aamupalaa" sanon ja annan hänelle puuro kulhon. Hän vaan mutisee jotain vastaukseksi. "Menet tänään sinne uuteen kouluun Myllytullin kouluun ja olet sitten 7-9C yhdysluokalla siellä on siis seiskat, kasit ja ysit samassa" selitän tälle ja tämä vain nyökkää.
Aleksin pov:
Olen koulun pihalla kaikkien pitää mennä oman luokan kyltin eteen. Minun kanssa samalle luokalle tulee näemmä joku viiden jätkän porukka kolme brunea ja kaksi blondia. Yks niistä bruneista on muuten aika söpö. Istun vaan täällä maassa ja tuijottelen sitä söpöa poikaa "Olli" joku niistä huutaa ja läpsäisee sitä söpöä poikaa eli hänen nimensä on siis Olli. Nyt stalkkamaan. Avaan puhelimeni ja menen snäppiin. Kukaan Olli niminen ei näytä tuolta söpöltä. Tuossa se on pakko olla tuo. Olli Matela. Lisäsin hänet hetken epäröinnin jälkeen.(mulla ei sit oo snäppii nii en tiiä miten se toimii)
Ollin pov:
Oon koululla jätkien kaa. Luokallemme on tullut yksi uusi poika. Se istuu yksin tuolla maassa säälin sitä. Se on aika söp- tai siis niin. Puhelimeni värähti. Snäpistä okei. Hei. Hetkonen. Joku Aleksi on lisänny mut snäpissä ja lähettänyt naamakuvan. Hetkonen. Käännän katseeni siihen uuteen poikaan hän on Aleksi. Hän katsoo minua takasin ja hymyilee varovaisesti hymyilen takasin.
—————
Sanoja: 287
Tää on mun toinen tarina edellinen ei oo valmis mut kirjottelen näit molempii
YOU ARE READING
Onko tämä mahdollista? || Aleksi x Olli
RandomTarina kertoo yksinäisestä 13-vuotiaasta Aleksista, joka muuttaa Oulun keskustaan ja menee uuteen kouluun seiskalle. Hänen elämänsä muuttuu täysin. Hän ehkä ihastuu ja saa uusia kavereita. Loppu selviää lukemalla... Olen ottanut inspiraatiota LasiLa...