55. Silmä karkkia.

490 25 19
                                    

Aleksin pov:

Olemme aamupalalla ja opettajamme Melissa kävelee -taas kerran- meitä päin.
"Nyt pojat laitatte sen herätyksen en halua joka aamu käskeä Joonas herättämään teidät" hän sanoo niin tiukasti kun kuin osaa ja voi tässä tilanteessa.
"Mää voin kyllä herättää ne joka päivä" Joonas sanoo.
"No täällä voit mutta entäs sitten kotona koulu aamuina" Melissa vastaa.
"Voin herättää silloinkin" Joonas sanoo ja virnistää.
"Ja Olli ei herää herätykseen" Joonas jatkaa.
"Se on kyllä totta" sanon.
"No sinä varmaan heräät niin voit sitten herättää Ollin" Melissa sanoo minulle.
"Okei mä laitan herätyksen" myönnyn.
"Ja herättää rakkaani" jatkan ja pussaan Ollia poskelle.
"Olli ja Aleksi yhteen soppii huomenna mennään pussaus koppiin" Joonas laulelee.
"Menkää teki pakkaamaan eväät sinne Kolille me lähetään sinne kohta" Melissa sanoo ja sivuuttaa kokonaan Joonaksen sanat.
"Joo mennään" Tommi sanoo. Melissa lähtee ja menemme pakkaamaan eväät.

Nikon pov:

"Kauanko on että bussi lähtee" kysyn Melissalta kun olen lähdössä aamupalalta muut jäivät vielä sinne.
"Kaks tuntii" tämä vastaa.
"Okei mä meen jo mökkiin" sanon tälle ja lähden mökkiin. Menen minun ja Tommin huoneeseen. Käyn makaamaan sängylle ja otan puhelimeni käteen.

(Tää oli sit Omppis- idea et syyttäkää sitä ja Oona vaati tätä joten nii ja älkää lukeko äitin vieressä vaikka ite kirjotan äitin vieres mutta silti. enkä sit oikeesti tiiä miten tätä kirjotetaan eikä saanaaawws oo vielä opettanu kirjottamaan tällästä joten joo)

Minnalla alkaa koulu vasta kympiltä joten päätän soittaa hänelle video puhelun. Minna vastaa heti.

Rakaas❤️❤️

Minä: Ootkin jo valmiiksi suihkussa😏

Rakaas❤️❤️: Mitäs sulla on mielessä

Minä: No mitäköhän

Rakaas❤️❤️: En ihan älyä voitko selventää

Minä: Vittu sun kanssas

Rakaas❤️❤️: Okei okei älysin

Minä: 😏

Rakaas❤️❤️: Mitä mun pitää tehä?

Minä: Vaikka laita se kamera silleen et mä nään sut kokonaan

Rakaas❤️❤️: Selvä

Puhelu ei katkea mut Nikon pov:

Istun edelleen sängylläni mutta nyt ilman vaatteita. Tuijotan Minnaa kun hän on suihkussa. Olen kyllä saanut kauniin -ja seksikkään- naisen vierelleni. Vien käteni kalulleni ja alan vetämään sitä ylös alas. Minna alkaa pesemään rintojansa ja mahaansa. Silmä karkkia. Vähän sama kuin pornoa katsoisi mutta vaan parempaa. Miten omakin kosketus voi tuntua näin hyvältä. Toivottavasti Tommi nyt ei avaa ovea.

—————

Sanoja: 350

Heh

Elli <3

Onko tämä mahdollista? || Aleksi x OlliWhere stories live. Discover now