275złów
HyunJin:
Jak chłopaki zaczęli się sobie przedstawiać i nadeszła kolej Lix'a ten był bardzo zdenerwowany może myślał że MinHo go nie polubi, ale ja się o to nie martwiłem, gdyż starszy Lee był bardzo miły i przyjacielski.
Chwilę później już normalnie wszyscy gadaliśmy, śmialiśmy się ,ale jedna rzecz mnie wkurzała z każdą sekundą coraz bardziej i bardziej mianowicie to ,że JiSung dalej trzymał Felka. Tak mnie to denerwowało ,że poprostu wziąłem pieguska za rękę i przyciągnąłem go do siebie Han i Blondyn spojrzeli na mnie pytającym wzrokiem, MinHo szepnął coś wiewiórce do ucha ,a ta tylko zaczęła się cicho śmiać.JiSung:
Hwang nagle przyciągnął Felix'a do siebie patrzałem na niego pytającym wzrokiem dopóki MinHo nie powiedział mi do ucha, że HyunJin'owi podoba się Felek próbowałem powstrzymać mój śmiech.
Felix:
Gdy HyunJin mnie przyciągnął byłem zdziwiony ,ale też poczułem chęć przytulenia go. Gdy się odwróciłem w stronę Ji ten ,tylko posłał mi uśmiech. Chwilę tak stałem dopóki Jinnie znaczy Hyunjin mnie nie przytulił oddałem przytulasa ,staliśmy tak wtuleni w siebie w ciszy dopóki on się nie odezwał.
-Felix może chciałbyś się spotkać po szkole?
-Umm......
-Jak nie chcesz to w porządku.
- Daj mi dokończyć muszę się spytać mamy, ale jak się zgodzi to z wielka przyjemnością.
Brunet odsunął się ode mnie i zobaczyłem najpiękniejszego mężczyznę na świecie jakiego widziałem. Wiedziałem ,że jest przystojny, jak tylko go zobaczyłem ,ale jak się uśmiecha jest...... jest jeszcze przystojniejszy.
Zaczynałem się zastanawiać czy nie czuję do niego czegoś więcej ,ale szybko wybiłem sobie ten pomysł z głowy No, bo w końcu znam go tylko jeden dzień i on pewnie nic do mnie nie czuje.
Chwilę później zadzwonił dzwonek ,więc się pożegnaliśmy. Hwang tylko powiedział ,że będzie czekać pod szkołą.
Autorka: Jak zawsze mam nadzieję, że rozdział się podoba i jeżeli macie jakieś sugestie co do historii to piszcie, bo bardzo mi to pomoże ☆
Miłego dnia/nocy ♡
CZYTASZ
Hyunlix Forever Happy
Fiksi PenggemarHej, to moja pierwsza książka w życiu więć mam nadzieję że będziecie wyrozumiali i z góry przepraszam za błędy:) Felix przeprowadza się z Sydney Australia do Seulu Korea Południowa dziś jest pierwszy dzień jego szkoły ,a na jego drodze staje pewien...