291słów.
HyunJin:
Siedzieliśmy w altance ,przytulaliśmy się i rozmawialiśmy o różnych rzeczach.
- Jest już późno- powiedziałem martwiąc się, że rodzice Lix'a będą zaniepokojeni ,że ten nie wraca.
- Racja powinienem wracać do domu.
- Odwiozę cię.
- Dziekuje.
Dojechaliśmy pod dom Felix'a.
- Widzimy się jutro-powiedział chcąc już wychodzić ,lecz go zatrzymałem.
- Nie zapomniałeś o czymś?
- .......Nie?-odpowiedział ,się uśmiechnął się i mnie przytulił.
- Przyjadę po ciebie rano i pojedziemy do szkoły.
- Dziekuje widzimy się jutro!- powiedział I poszedł ,a ja odpaliłem auto i zacząłem jechać do domu.
Gdy byłem w domu poszedłem do salonu ,a że była tam moja mama i siedziała na kanapie to się dosiadłem.
Potrzebowałem się komuś pochwalić ,że Lixie zgodził się być moim chłopakiem ,a mama świetnie się do tego nadawała.
- Co ty taki w Skowronkach jesteś synek?
- A no wiesz..... taki jeden chłopak zgodził się być moim chłopakiem.
-Nie żartujesz prawda?!- spojrzała na mnie z uśmiechem.
- Nie! Felix odwzajemnia moje uczucia- powiedziałem ,a mama mnie przytuliła.
- Boże jak wspaniałe- powiedziała całą uradowana i do salonu wszedł ojciec.
- Co tu tak głośno?
- Skarbie nie uwierzysz nasz syn ma chłopaka!- powiedziała a, ojciec się uśmiechnął.
- Czyli Felix się zgodził?- powiedział z uśmiechem.
- Tak!- powiedziałem i odwzajemniłem gest.
Opowiedziałem rodzicom i służbie, ponieważ była pardzo ciekawa całą historię, byli bardzo szczęśliw,i gdyż każdy tu uwielbia Lix'a i bardzo chcieli żebyśmy byli razem, nawet nie zliczę ile razy czy to od rodziców czy od służby słyszałem ,abym zrobił krok, że świetnie razem wyglądamy i wiele innych. Jestem ogromnie wdzięczny im i znajomym ,bo oni także mnie przekonywali.
Jeszcze chwilę gadaliśmy I poszedłem do pokoju. Od razu rzuciłem się na łóżko i napisałem do Minho i Changbin'a o tym co się dzisiaj działo chłopki pogratulowali mi i pisaliśmy tak do 12 w nocy. Poszedłem do łazienki się ogarnąć I poszedłem spać.
Autorka: Dzisiaj krótszy i raczej takie będą, bo na dłuższe nie potrafię
historii wymyślić. Teledyski do piosenek ODDINARY dalej wychodzą MANIAC ma 48 mln wyświetleń na yt ,a chlopaki są 3 grupą w historii kpopu która znalazła się na 1 miejscu na ,,Bilboard Top 200'' dołączając do SuperM i BTS.Miłego dnia/nocy
CZYTASZ
Hyunlix Forever Happy
FanficHej, to moja pierwsza książka w życiu więć mam nadzieję że będziecie wyrozumiali i z góry przepraszam za błędy:) Felix przeprowadza się z Sydney Australia do Seulu Korea Południowa dziś jest pierwszy dzień jego szkoły ,a na jego drodze staje pewien...