5

513 26 22
                                    

204słowa

Felix:

Hyunjin odchodząc powiedział mi, że przyjdzie do mnie na każdej przerwie.
Ucieszyłem się ponieważ zdążyłem go bardzo polubić nie mniej jednak , gdy chwilę później zobaczyłem go rozmawiającego z jakąś dziewczyną  miałem ochotę wstać i im przywalić sam nie wiem czemu.
Han chyba musiał to zauważyć ,gdyż zapytał się mnie czy podoba mi się Hwang. Sam się nad tym zastanawiałem ,ale przecież znam go dopiero chwilę.

-Han?

-No? A tak w ogóle to czemu ty mi po nazwisku mówisz? Mów mi JiSung.

- Ok. Jak myślisz to normalne ,że jak widzę HyunJin'a rozmawiającego z jakąś dziewczyną to mam ochotę ich pobić?

- No tak jakby ,bo jak go nie lubisz to nie, ale jeżeli coś do niego czujesz to to całkowicie normalne.

-No ,ale ja go znam dopiero chwilę.

- No i co z tego No jakby jest super przystojny.

- Wiem.

Zadzwonił dzwonek na lekcję usiadłem z Sung'iem ,mieliśmy teraz angielski, więc nie byłem zestresowany ,bo znałem go jak własną kieszeń. Pani chciała mnie chyba sprawdzić ,ponieważ jestem nowy i w ogóle, Więc gdy tylko mogła pytała się mnie o odpowiedź ,a ,że jestem dobry z tego języka to nie było to żadną trudnością Ji i reszta klasy patrzyła na mnie ze zdziwieniem.

------------------------------------------------------------

Autorka: Mam nadzieję, że rozdzial wam się podobał :)

Miłego dnia/nocy

Hyunlix Forever HappyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz