282słów.
Hyunjin posadził Felix'a na kanapie samemu idąc do łazienki po apteczkę.
Po chwili wrócił ,usiadł koło Lee i zaczął delikatnie przemywać,smarować maścią i naklejać plastry na rany ,następnie składając delikatne pocałunki tak jakby miały one pomóc w gojeniu się.
Lee pomimo bólu jaki odczuwał czuł przyjemność przez pocałunki ,czuł się bezpiecznie przy osobie, którą kocha.
Gdy Hwang skończył chciał pójść odnieść apteczkę ,lecz przeszkodziła mu w tym ręka Lixa i jego wzrok szczeniaczka.
Hyunjin uśmiechnął się delikatnie myśląc jakiego on to ma wspaniałego chłopaka i przytulił go. Tulili się tak jakiś czas. Hwang chciał kilka razy wstać I zrobić jedzenie bądź dać pić młodszemu, lecz on nie miał zamiaru go puścić.
Lee właśnie spał słodko w jego ramionach, więc HyunJin postanowił nie męczyć go w tej pozycji i zanieść do sypialni. Wziął go na pannę młoda tak by go nie obudzić ,poszedł do pokoju położył go na łóżku i przykrył kołdrą.
Poszedł do kuchni by zrobić coś do jedzenia ,w trakcie przerwał mu głośny krzyk i wołanie jego imienia ,więc czym prędzej popędził do młodszego. Siedział cały mokry i zapłakany, taki widok był dla Hyuna bardzo bolesny. Szybko do niego podszedł ,przytulił i zaczął uspokajająco gładziłć raz włosy ,a raz plecy. Gdy Felix już się uspokoił Jin położył go z powrotem.
F-Nie zostawiaj mnie....
H-Nigdzie nie idę ,ale muszę iść na dół ,bo zostawiłem zupę na gazie ,a chyba nie chcemy by był pożar prawda?
F-Mhm..
Po tym jak wyłączył gaz poszedł do pokoju I ułożył się koło Lixa rozkładając ramiona w zachęcie do przytulasa ,tak też zrobił młodszy, Hyunjin zaczął gładzić i bawić się jego włosami przy okazji nucąc jakąś melodie w celu uspania młodszego.
Tak też się stało Felix zasnął wtulony w jego klatkę piersiową czując się bezpiecznie jak nigdy.Hejka mam nadzieję, że się podoba😃
Wracamy ,a przynajmniej mam taką nadzieję do dłuższych rozdziałów ten ma ok. 300 słów bez mojej pogadanki.Miłego dnia/nocy♡
CZYTASZ
Hyunlix Forever Happy
FanfictionHej, to moja pierwsza książka w życiu więć mam nadzieję że będziecie wyrozumiali i z góry przepraszam za błędy:) Felix przeprowadza się z Sydney Australia do Seulu Korea Południowa dziś jest pierwszy dzień jego szkoły ,a na jego drodze staje pewien...