8

448 19 24
                                    

193słow.

HyunJin:

Czekałem na Felix'a pod szkołą jakieś 5min. Zauważyłem ,że do mnie podchodzi.

-Hej-powiedział Lix

-Hej, chcesz pójść Ze mną do kawiarni?-zapytałem.

-Jasne czemu by nie. I tak nie mam co robić.

-To...... Idziemy od razu czy pierw idziemy do domów odnieść rzeczy?

-Ja nie muszę(odnieść rzeczy)

-Ja też nie. To chodźmy.

Felix:

Szliśmy już tak z 10minut. Gadaliśmy o wszystkim i o niczym, śmieliśmy się i żartowaliśmy. HyunJin zaczął opowiadać jakąś historie z jego życia ,a Ja byłem tak tym zafascynowany, że nie zauważyłem kiedy był krawężnik i się potknąłem, już myślałem ,że upadnę na twardy chodnik ,ale po chwili poczułem coś miękkiego pod sobą otworzyłem oczy i zobaczyłem Hwang'a .Gdy już chciałem wstać ten mi to uniemożliwił trzymając swoje ręce na mojej tali.

-Hej królewno ile jeszcze będziesz tak na mnie leżeć?-zapytał.

-Och..... ja.....emm... j..już wstaję-zacząłem się jąkać.

Podałem chłopakowi rękę, aby wstał tak też zrobił.

Reszta drogi minęła nam w spokoju i niezracznej ciszy.

Gdy doszliśmy zobaczyłem śliczny mały budynek z napisem ,,Dog Cafe,, jak weszliśmy na HyunJin'a od razu skoczyło pełno słodkich piesków, większych i tych mniejszych.

-O Dzień Dobry HyunJin-powidziała pani koło 30.

-Hej-odpowiedział.

-Widzę ,że zabrałeś kogoś ze sobą?

-Tak to mój.....przyjaciel.- powiedział po zastanowieniu.

-Miło mi poznać mam na imię Lee Felix.

Autorka: Szczerze podczas pisania tego rozdziału miałam momenty kiedy się zastanawiałam czy się wam spodoba i myślałam ,że ta historia jest jakaś taka zwykła i niefajna. Zastanawiam się czy nie zacząć pisać jakiejś książki o Hyunlixach ,ale z inną historią dlatego też zwracam się do was z zapytaniem czy mam kontynuować tę czy napisać inną ,a jak inną to o jakiej historii chcielibyście.

Miłego dnia/nocy♡

Hyunlix Forever HappyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz