LVS:
Sabah lanet alarmın sesiyle uyandım, 131 boyumla barfiks çektikten sonra kahvaltımı yapmadan sahte eyırpodslarımı ve oppo telimi alarak evden çıktım. Evim okulun hemen yanındaydı ama ben bir bed boy olduğum için okulun başlamasına 1 saat kala okula gittim. Sonra sınıfıma girdim. Sınıfım D sınıfı yani en çalışkan olmayan sınıf.Aslında benim seviyem A++++ ama ben sınıfımdan aşırı memnun olduğum için sınıf atlamak istemiyorum. Ayrıca her gün 70 matematik çözdüğümü belirtmek isterim+ 8. sınıftayım.
Okula gittiğim gibi eşyalarımı bıraktım sonrasında sewimin yanına gittim(sewim A sınıfında, ama aslında seviyesi D----) ama bir de ne göreyim?!
SEWİM SINIFTA YOKTU????
Ammavelakin çantası oradaydı.
TONREM BU NASIL OLARDI?!Sonra C sınıfındaki gevur ABımın yanına gittim. Gevur ABım daha gelmemişti ama sewim oradaydı. Hemen ayaklarımı popoma değdirerek koştum ve sewime sarıldım.
Çocukcağız yere kapaklanıverdi bende dengemi kaybediverince onun üstüne düştüm, sonra sınıftaki insan topluluğunu unutarak onu öpmeye başladım.
Sonra ne olsa beğenirsiz???!!!!
ANİMECİ RABİA BAYILDI??!!
Sonra en yakın kız bestiem(gerçi kendisinin bundan haberi yok ve sadece bana ödev verdiği için bestiem.)
Ve onun hellaliğim diye yanında dolaştırdığı firendi Rabia'ya yardım etmeye çalıştılar, kolonya falan koklattılar. Allah'ın hikmetine bakın ki Rabia uyanamadı bir türlü ve revire kaldırmak zorunda kaldılar.Sonrasında sewim uğradığı şoktan çıkınca ay canim benim çok özledim seni ama üstümden kalk sikmiyim dedi.
Ben de o zaman üstünden kalkmıyorum dedim.
AMA SONRA NE OLSA BEĞENİRSİNİZ??!!
Fen B. Öğretmeni Ö.T KORİDORU BOŞALTĞĞĞĞĞ diye bağırdı ve bende sewimin gözünü döndürdükten sonra sınıfıma kaçtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK AŞK
Nonfiksi~Tuvalette sıkışmıştı, onu kurtarmak isterken b-bir anda panikle b-bende b-bayılmışım. ~Cidden bu sesin kuzenime ait olduğuna inanmak istemiyordum. Okurken içinizi sımsıcak ve yumuşacık yapacak harika bir gay hikayesi.