TALIHSIZ BIR LEZ VIBE

17 4 0
                                    

Lez vibe:

En son gozumu actigimda kendimi morgda buldum ve neye ugradigima sasirdim hemen kalkip BEN OLMADIM YADIYORUM AGAGAGAGGGGG!!!! diye bagirdim malum morgdakiler beni olu zannettigi icin bi hayli korktular.

Ve beni herhalde uc harfli zannettiler cunku hemen bana bakip kosmaya basladilar ben de refleksen onlarin kafasina R.T gibi ucan tekme atip disari kactim.

Disari ciktigimda sewimi CANIM SEWIM BEN SENI COK SEVIYORDUM AGAGAGAG SENI HEM SIKERDIN HEM SEVERDIN NEDEN BIRAKIP GITTIN AGAGAGAG?!?!?! diye agit yakip ayni zamanda muslum dinleyerekten kolunu jiletledigini gordum.

Ama jilet gecen davamizdaki gibi gotume girmesin diye elimi arkama koyup yanina gittim ve ben olmedim dedim ona dolu gozlerimle o ise anlik saskinliktan olacak olsa gerek garibim bir anda jileti firlatti.

A-ama bu sefer j-jilet yarragima saplanmisti o sirada sewim hemen maymunlu zibinini cikarip altina giymis oldugu superman kostumuylen beni kurtardi ah canim sewim benim.

Sonra ona vaktimiz yok pesimizdeler dedim o da k-kim pesimizde dedi ben de onlar diyip bize dogru kosan morg surusunu gosterdim ve bana hemen sen merak etme sewin seni kurtaracak bakisi atti.

C-cok etkilenmistim ama bizi nasil kurtarackti ki tam o anda saatte 1,5 km hizla gelen beyaz tofas arabayi gordum kaldirilmis sileceklerden anladigim kadariylan bu r.t nin arabasiydi ama icinde r.t degil sewimin agabeyiydi.

Ve bize atlayin dedi hemen sewimi gotunden tutup arabaya firlattim bi tik kafasasini carpip beyin kanamasi gecirdi ama uzerine bez tit gecer dedim. Ardindan ben de arabaya atladim.

Ve beni uc harfli sanan manyakalrdan kacmaya basladik...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Devam edecek...

YASAK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin