hayriye(46)

14 4 0
                                    

Lez vibe:

Yasanan bu talihsiz olaylar beni bir hayli derinden etkilemis olacak ki bir an nerde oldugumu kavrayamadim.

Amavelakin biri arkamdan sirtima masaj yapmaya baslayinca ve ciplak oldugumu fark ettigimde jeton dustu.

BEN PAVYONA DUSMUSTUM VE BIR ESCORT BENI ODASINA CIKARTMISTI?!?!?!?!??!?!
(eh tabi kim bu guzel vucudu gorse ayni seyi yapardi.)

Daha sonra yanimda kisiye SEN KIMSIN LANN?!?!? diye bagirdim o ise bana beni hatirlamadin mi bebegim dedi. O an kafama dank etti bu kisi daha oncesinden cokcana kez yazistigim sadece 929389193 km uzagimdaki hayriye(46)idi.

Ve ardindan bana ee gorusmeyeli nasilsin 2cm? dedi bana 2cm diye hitap etmesi pek hosnutuma kacmamisti cumle alemin de bildigi uzere benim bi gururum vardi. Ve ben de ona 2CM DEGIL SANA ATTIGIM FOTODA OYLE CIKTI!!!! diyerekten bagirdim. Ve icimden gerizekali lez vibe nude atma tuyolarini r.t'den alirsan tabi 2cm cikar dedim.

Ardindan hayriye teyze bana madem 2cm degil kac cm cikar goster dedi. Ben de ona ZATEN BENI SOYMUSSUN DAHA NEYI CIKARAYIM dedim. Bunu demem gururunu kirmis olacak ki bana BEN TOKUM SEN YE diye bagirdi.

O an hatirladim ki CANIM SEWIM DE BENIM GIBI KAYIPTI ardindan hemen gozum dondu cunku soz konusu SEWIMDI.

Hemen EH YETER BE KADIN PANTOLONUMU VER GIDICEM diye bagirdim. Ama o an fark ettim ki pantolonum yirtilmisti ben de hemen hayriye teyzenin tangasini cikarip kendim giydim ve uzerime orada buldugum pornhub ozel tasarim gomlegi gecirdim. Ve tabiki de gitmeden sewime hediye amacli pornhub ozel tasarim zibin almayi da ihmal etmedim.

Hemen pavyondan ciktim ve sewimi bulmak icin yola koyuldum neyseki sewimle en son yaptigimiz fantaziden dolayi boynunda cingirakli bi tasma vardi. Simdi tek yapmam gereken tozkoparan doneri bulup ondan sesi duymasini istemekti. ( malum kendisinin super gucleri oldugundan dolayi sesi duyabilirdi.)

Ammavelakin buna gerek kalmamisti cunku karsimda avini yakalamak icin saatte 939391939 km hizla ya hak diyerekten kosan sewimi gordum...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Devam edecek...

YASAK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin