-LVS:
Rabbim sizi inandirsin ufak capli faciadan sonra pilet aman pilot bey amca gorevi devraldi.
Tabi insanlar hala baygindi bir tik bizde bu bayginliktan faydalanaraktan biznis kilasa geciverdik😎
Rabbim sizi inandirsin o komfor ilen bir anda uyuyuvermisim.
AMA NE OLSA BEGENIRSINIZ?!?!?
Uyandigimda bagajlarlan karismis bicimde cantalarlan beraber hareket halinde idim?!?!?
Tabi nasil karistim bende bilmiyorum ama en son duydugum sey sewimin cok kakam geldi bir tuvaletimi icra edeyim lafi idi.
Herhalde o wcde iken bir vatandas beni canta zannedip bagaja ativerdi.
Hemencecik ayaklanip oradan cikacaktim ki bir gorevli beni yalniz oraya oturmak yasak.
Seklinde uyardi. Ulan itogli it biliyoruz herhalde bir karisikliktir yasanmis bulundu. Dedim ama sanirim agizimdan cikan itogli it lafina cokcana takildi ki bir anda beni kovalamaya basladi.
Rabbim sizi inandirsin o kadar hizli kosuyordum ki kosa kosa okulun pansiyonuna yetisivermisim😱
Camdan iceriye girdigimde ise buranin hapishaneden farksiz oldugunu anlamis bulundum...
Hemen selaminaleykum benim bir arkadas daha geleceydu dedigim sirada wcnin kapisi acildi ve sewim sexy eight-packleri ilen bana bir naber deyiverince
A-arkadasta gelmis...
Deyiverdim.
Ama bir cocuk kalkip bir anda "size ligibit testi yapmamiz lazim." Deyivermesin mi?
Hemen sewimin ustune atlayip wcyi kilitledim ve buraya nasil geldigini sordum. Garibim beni bulamayinca kanalizasyona atlayip gelmis...
Ona her seyden once onu cok sevdigimi belirttim ve ikimizi de klozete sokup sifonu cekip tozkoparan hislerimlen okulun wcsinden geri ciktik.
O geceyi okulda gecirip diger geceyi farkli bir odada gecirmeye devam ederdik...
O sirada okulda birisi daha vardi...
Aslinda o kisiden kacmaliydik ama resmen birisi kacma diye bagiriyordu.
Kacma diye bagiran kisinin okuldaki kisi oldugunu anlamam biraz surdu.
Yani anladigimda adam karsimizda dikilmis idi.
Bu kisi...
BU KISI MEDENIYETLER KOROSU KORO SEFIYDI?!?!?
Daha once koronun konserine gittigimiz icin tecrubeli idik...
Bu amca i.m'nin yoklugunu aratmayacak kadar sakamatik bir insan idi...
Ne yapacagimizi kestiremiyor idik...
.
.
.
.
.
.
.
.
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK AŞK
Non-Fiction~Tuvalette sıkışmıştı, onu kurtarmak isterken b-bir anda panikle b-bende b-bayılmışım. ~Cidden bu sesin kuzenime ait olduğuna inanmak istemiyordum. Okurken içinizi sımsıcak ve yumuşacık yapacak harika bir gay hikayesi.