fuze gibi ikili😎😈😈

15 4 0
                                    

Lez vibe:

Fisher flower bestieden gizli gizli ozel telekinezi dersi aldigimi kimse bilmiyordu.

Canim bestie sayesinde sewimi ve beni olumden kurtarmistim. Ve sanirim bestieden ozel motor surme dersi de almaliyim malum sakla samani gelir zamani heheheheh. Ah ne kadar da badboyum.

Sewim bu telekinezi gucumden cok etkilenmis olsa gerek gozlerinden alev cikiyordu resmen. Ben de hazir bu deveylen orumcegin yavrularini tek tek yendikten sonra (gerci bu canavarlari yenip biscolata erkegi olan bestiem su'dan dayak yemek biraz gururumu kirmisti.) her neyse ben de firsattan istifade ortalik sessiz ve sewimlen bas basa kalmisken onu sikmeyi dusundum.

Ve hemen uzerine avini yakalamak isteyen hipopotam gibi saatte 1,5 milyon km hizla atladim.

Yaptigim bu hareketten cok etkilenmis olacak ki hemen ahh b-babacik napiyorsun dedi. Ben de ona shhh sessiz ol sadece biraz eglenecegiz dedim.

O da seninle eglenmeyi ne kadar ozledim bir bilsen dedi kendini kaptirmis bir sekilde. Bu hareketi gozumu oyle bir donsurmustu ki onu resmen ters yatirip duz siktim.

Bi tik fazla ileri gitmis olmaliyim ki sewim ufak capli bir bayginlik gecirdi tam o sirada da labirentin kapilari acildi ben de hemen pantolonumu yikari cektim ve bize sanki tozkoparan iskender ve ejderha atesi perisi gormus gibi bakan gozlerle karsilastim.

Ve isminin brenda oldugunu tahmin ettigim orangutan got deligi tipli bi birinin bu gene mi bayildi dedigini duydum ve hemen sinir krizi gecirmek durumunda kaldim.

Sewim bile bayginlik halinda bu cumleyi duyar duymaz hemen ayildi ve BEN TOKUM SEN YE diye bagirdi ah yazik garibim artik onu nasil siktiysem hatlari karisti demek.

Hemen sewime hazir misin bebegim bakisi attim o da bana pic smile yaparaktan hazirim bakisi atti ve hemen ustunu yirtip altindaki maymunlu zibinini ve kirmizi pelerinini orataya cikardi.

Ardindan sewimi tek elimle havaya kaldirip onu ileriye dogru roket gibi brendanin uzerine firlattim.

Boylece kavgamiz baslamak durumunda kalmisti...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Devam edecek ...

YASAK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin