Zumburi menekse

10 2 0
                                    

-LVS

Tam bu maceralardan sonra sewimlen harika bir keyif yapacaktik ki basimiza gelen talihsizlikler durdurak bilmedigi icin yapamadik. En son kendimi dilim yerdeki fayansa yapismis, altimda kiss me donum, bacaklarim kuvete dayali basimda da bebeklere takilan takkeden takilmis sekilde hatirliyorum.

Ama ondan once su seksi gergedan gobegini sallandiraraktan ustume atlamisti.

Neyse ben bir sekil ayildim ve endiseli bir sekilde LEZ VIBE TOTLOM???

Diyerekten sewimi aramaya koyuldum. Her yere baktim ama onu bulamadim...

Aklima cok kotu seyler gelmeye baslamis idi...

Belki onu disarida bulurum diye dusunureketen hemen uzerime sewimin pornhub ozel tasarim gomlegini gecirerekten kapinin disina ciktim ama ne gorsem begenirsiniz?!?!?!?

Vahsi hipopotam ve 3948294792 tane asker kapimiza dayanmis?!?!?

Yani tamam unluyum ama butun rus askerleri de cazibeme kapilmis olamazlardi mutlaka bir problem olmaliydi...

Hemen oteller krali aslana sorumu yonelttim.

"Amca benim yanimdaki yakisikliyi gordun mu?"

Sonra askerlerden biri amcaya bikac bisi soyledi.

Bu tam olarak "dasemtreald heo bsosbso beowaseoda?" Seklinde bir cumleydi.

"Sana bilgi veremezmisim."

Cevabini alinca belki ingilizce anlamiyorlardir diye

"Du yu nov ver iz may boy firend?"

Deyince adam "ay nov." Deyiverdi.

.
.
.
.

Sewimin basina gelenleri ogrenince is isten gecmisti ne yapip edip benim de kodese girmem icab ediyordu.

Bu yuzden hemen buldugum ilk perdeyi sirtima gecirerekten balkondan atladim ve gordugum ilk hop tasitini hop diye buldugum bir su birikintisine attim ve polis cagirip sucumu itiraf ettim.

Aslinda basta durust davrandigim icin para cezasi verip birakacaklardi ama ben cok israe edince tabi kiyamadilar ve beni de hapishaneye goturduler.

Arabada tabi uyuyakalmisim uyandigimda fransa cezaevinin onundeydim. Iceri girdigimde gordugum sifadla dunayalar resmen benim oldu...

Hemen gorevli bey amcadan bizi ayni hucreye sokmasi adina ricada bulundum karsilik alamayinca ben tokum sen ye dedim ve ayni hucreye atildik.

AMA NE OLSA BEGENIRSINIZ?!?!?

Karsi hucremizde kulina ve masatu vardi?!?!?

Hemen onlara allah kurtarsin ne oldu diye sordum.

Ama bu cevabi hic beklemiyordum acikcasi...

Soze kulina normal bir gundu ve biz de bulusacaktik ve bulustuk. Diyerekten basladi.

Masatu toyzshopa gittik diyerekten devam etti.

Megersem sans domuzuylan ilgili bir oyun yapilinca tabi diananin kizi olan masatu bunu kendine yediremeyerekten magazada BENIM BIR GURURUM VAR BANA OYUN YAPAMAZSINIZ?!?!? tarzinda bir istan cikartivermis.

Sabah saatlerinden beri de buradalarmis.

Tabi araya kaynayan arkadaslari zumburi menekse ise bir sekil olaydan ya fobik misiniz nesiniz diyerek kurtulmus...

Onlarin acikli hikayeleri sona erince huzunlenmeye vakit bulamadan gordugum rt sifadiylan yine mi bu tarzinda goz devirmem ve kabarip kaslarimi ortaya cikarmam bir olmustu...

Acaba rt buraya nasil dusmustu????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Devam edecek...

YASAK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin