Lez vibe:
Su an cok sinirli idim. Cunku sewnlen o kadar pain cektikten sonra odulumzu kuma adli bir velet alacakti...😡
Buna asla izin veremezdim. Onceliklen bunu sahsima bir hakaret sayarim sonraliklan da benim bir gururum var.
Bu sebepten oturu sewim hem ben tokum sen ye diyerekten bagirdi.
Ama unuttugumuz bir sey vardi...
KULINA VE MASATUNUN VELEDLERI BAGISIKLIYDI...
Sewim tam da ben tokum sen ye diyerekten bagirmis ardindan buyuk bir gururlan olacaklari bekliyordu ki hic bir sey olmadigini fark edince ve ayni zamanda kumanin urkunclu bakislari bizi biraz urktu sahsen
BIR DE NE OLSA BEGENIRSINIZ?!?!??!
Kuma ben tokum sen ye tesebbusumuzden pek hosnut olmamis olacak ki yere cokup auuuu diyerekten bagirmaya basladi...
Bagirdiktan yaklasik bir kac salise sorna onde yedi tane veled malum bir yerlerine monster koyup yesilimtirak bir gaz cikararaktan arkada da masatu omurcek adam kostumuylen karate hareketleri yaparaktan ayni zamanda da meymun sesi cikaraktan geliyordu. ( en arkada gelen kulinayi bir az zor fark ettim sanirsam sag baldirinda bir agri vardi biraz yavas yuruyordu)
SORNA NE OLSA BEGENIRSINIZ?!?!?!?
Masatu karete hareketleri yaparkene amele sumugu gibi yere yapisip bi tik dizini incitti bunun uzerine kulina hemen arkasindan kosaraktan boyle gitme nolurrrggg diye bagirmaya basladi.
Masatu ve kulina veletlerine s-siz gidin b-biz kendi basimizin cagresine bakariz diyerekten seslendi ama zaten veletleri onlari bi tik takmayip arkalarina bakmamislardi artik yavrucaklar nasil kendilerini kaptirdiysa...
O sirada sewimlen gotumuz tutustu ve birbirimize sikica sarilip aglamaya basladik.
En sonunda yedi velet kumanin yanina ulasti ve kuma her birine birer tane mizrak firlatti.
Ardindan veletler mizraklarlan beraber etrafimizda donmeye basladilar. Ve degsigimsi bir turku soylemeye basladilar.
Artik buraya kadardi...
Hemen sewime donup seni aldattigim ve herkeslen yatma hayali kurdugum icin ozur dilerim😭 dedim
Sewim de artik ne kadar korktuysa onemli degil sewim bunlar iliskinin tuzu biberidir dedi ah yazik garibim.
BIR DE NE OLSA BEGENIRSINIZ?!?!?!?
Sewimin agabeyi sewimden almis oldugu mistik gucleriylen YA HAK diyerek yanimiza ucuyordu.
Bunu goren sewim agabeyygg diyerekten aglamasina aglama katti.
Ama durum pek bekledigimiz gibi gitmedi...
8 velet bu duruma pek bir sinirlendi ucumuzun gotune mizrak tutup zorlan bizi birbirimize bagladilar.
Ardindan kulina masatu ay si hu yu ar yu ar may enemi soyleyerek (masatunun ayagini alciya almislardi ama sadece ayagai yere carpmiati ama artik nasil bir etki yarattiysa alciya alma durumunda kalmislar) ellerinde kazanlarlan bize dogru geliyorlardi.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Devam edecek....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK AŞK
Non-Fiction~Tuvalette sıkışmıştı, onu kurtarmak isterken b-bir anda panikle b-bende b-bayılmışım. ~Cidden bu sesin kuzenime ait olduğuna inanmak istemiyordum. Okurken içinizi sımsıcak ve yumuşacık yapacak harika bir gay hikayesi.