-Lez vibe
Tam da sewimlen bu hapishaneden kurtuluyorduk ki bir an da gokten zembille alninda THE WORST SAYKO KILIR JEFFY yazan bi abi yuzunden nurla asagi indi.
Sewim bu duruma cok sinirlenmis bulundu ve jeff bey amcanin uzerime fobiksavar bakkaliyeci amca gibi atlayiverdi.
SEN MANYAKSAN BEN DAHA MANYAGIM YAKARIM LAN BURAYI diye bagirmaya basladi yazik garibim artik kendi nasil kaptirdiysa bir anda su sisesini sanirsam benzin sandi ve etrafa daha sonra da uzerine doktukten sonra zm taklidi yapan masatu gibi kendini bogmaya basladi.
Artik sewimin gostermis oldugu nadide tiyatro eseri nasil bir etki yarattiysa jeff bey amca bilene god rizasi icin sunlari salin surada rahat heart yemeye calisiyorum dedi.
Tabi malum gardiyablar bilene sewimden korktuklari hemen bizim onunuze kirmizi hali serip buyrun efendim diyerekten bizi cikisa yonlendirdiler.
Rabbime bin sukur ki sonunda gun yuzu gormustuk lakin sewim biraz fazla heyecanlanmis olacak ki bir anda kaldirimi opup gunese atlamaya calisivermis bulundu.
Yani artik sewimi kendine getirmem icap ediyordu ve hemen sewime donup LVS KENDINE GELEN YOKSA BU AKSAM YARRAGIMI GOREMEZSIN dedim o da hemen duzeliverdi😎
Sonra sewime donup b-bunu n-nasil soyleyecegimi bilmiyorum ama trye donmeliyiz dedim.
Sewim de yazik garibim HAYIR BEN ISTIYOR ARABI ISTIYOR SURI نلتصتىنصنخىتصنرم INTEIIII diyince artik dayanamayip sewime BEN TOKUM SEN YE diyerek bayiltmak durumunda kaldim....
Daha sonra sewimi kafasi ayaklarinin arasinda kalacak sekilde bavula yerlestirip ucaga bindim.
Tabi hazir sewim de bayginken bi hayriye(46)ya ugramayi da ihmal etmedim. (Sadece helallik almak amaciylan)
Rabbime bin sukur ki sonunda trye ulasmistik. Hemen eski servisimi arayip cabuk buraya gel dedim. O da hemen efendim diyince aferin demeyi de ihmal etmedim.
Servisci agabey gelince hemen servisciyi arabadan atip sofor koltuguna gecip evime surmeye basladim.
Evime geldikten sonra canim annemin evladim en son gavur abin yanina pc oynamaya gittiydin dedi. Ben de evet pc oyandik oyun bitti evime geldim dedim. Anam da peki evladim iyi oyunlar diyiverdi.
Tam da kendimi soguk suylu bir banyoya atacakkene bavuldan نلعصاقوىخظصعىمس diye sesler gelmeye basladi.
TONREM SEWIMI BAVULDAN CIKARTMAYI UNUTTUM?!?!?!?!?
Hemen bavulu acip sewimi kucagima alip gecti her sey gecti diye sewime teselli veriyordum ki.
Anam lezvibecigim kapida polisler uzun zamandir okula gitmedigin icin seni soruyorlar diyiverdi
OKUL KAYDI YAPMAYI TAMAMEN UNUTMUSTUK...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK AŞK
Non-Fiction~Tuvalette sıkışmıştı, onu kurtarmak isterken b-bir anda panikle b-bende b-bayılmışım. ~Cidden bu sesin kuzenime ait olduğuna inanmak istemiyordum. Okurken içinizi sımsıcak ve yumuşacık yapacak harika bir gay hikayesi.