super mario nuriye...

7 3 0
                                    

Lez vibe:

Sewimlen sonunda kurtulduk sanmistik ki bir an da NE GORELIM?!?!?!?!?! (Lakin bu sefer pek bir guzel bisi gorduk)

BIZ RUS OTELINE DUSMUSTUK?!?!?!?!?!

Gozumun donmesini ve agzimin sulanmasini durduramiyordum.

Hemen sewime donup canim sewim b-ben d-daha fazla d-devam edemeyecegim lutfen otele giriste bulunalim (acikcasi yalvarmak bir badboya yakismazdi benim de gururumu kirmisti)

Sewim de bana donup hayirdir insallah atesin mi var diyerekten beni ters dondurup alnimj tokatlayaraktan atesime bakti.

Sonra yok bi tik midem bulaniyor fln dedim.

Canim sewim hic durur mu beni alip amele sumugu gibi beni yatirip gotume fitil soktu o sirada agzimdan ufak bi inleme cikti🤭

Ama bu kadari da yeter hemen sewime dondum ve kolunu tutup benimle geliyorsun dedim.

Yazik garibim bisi diyemedi.

Ama malum gotumdeki fitilden oturu yurumekte zorluk cekiyordum.

Bu yuzden butun ambiyansi bozataktan sen bekle ben su caliliga iseyip geliyorum dedim.

Hemen caliligin arkasina gidip pantolonumu indirdim ve badboy dj yazan donumlan kalip sewimin gotume soktugu ismini bilene vermek istemedigim cismi cikarmaya calistim.

O sirada yanimda super mario nuriyenin oldugunu fark ettim.

Sanirsam ona bakip 31 cektigimi sandi.

Bana bakip goz kirpiyordu. Tam da oradan kacacaktim ki super mario nuriye beni kolumdan tuttu ve cilveylen daha baslamamistik bilene dedi.

O sirada pantolonumu bile tam giyemeden son surat kosmaya basladim.

Lakin super marip nuriye de pesimden son surat kosuyordu.

Hemen sewimin yanina ulasip arkasina saklandim.

Super mario nuriye BU SEFER DE SEWIME GOZ KOYMUSTU?!!?!??!?!

Hemen saklandigim yerden ciktim ve nuriyenin karsina gecip BU KADARI DA FAZLA HIRRRR😡 dedim.

Ve bir hisimda gotumdeki fitili cikarip nuriyeye saatte 938289908482 km hizlan ucan tekme esliginde firlattim.

Fitil nuriyenin arka bolgesine dogru suzulup yerini aldi ve nuriye havaya dogru bir roket edasiylan yukari firlatti.

Ardindan sewime bisi degil bakisimi attim.

Ve otele giris yapmis bulunduk. O sirada sewim kapidaki amcaylan syriaca konusmaya calisti. (Ah garibim artik nasil etkisinde kaldiysa)

Sewimi durdurmaya calistim ama sewim masaya cikti ve adama مىزسنبنضنىنشزىنضمنىمصؤك diye bagirmaya basladi.

Yazik garibim adam  neye ugradigina sasirdi.

Ve ve ve...

ADAM POLIS CAGIRDI?!?!?!?!?!?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Devam edecek...

YASAK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin