Lez vibe:
Tam da sonunda okulumuza geldik artik irahatladik demistik ki...
Daha ilk gunden basimiza gelmeyen kalmadi
PESIMIZE KORO SEFI TAKILMISTI.Hemn sewimle son surat kosmaya basladik lakin koro sefi arkamizdan imye bilene tas cikartacak espriler yaptigi icin sewimlen baya hizlandik az kala ucan m.tahire donuseceydik ki...
Sewimin gotume jilet firlatmasiylan aklina bi fikir geldigini anladim. Sewime donup
LVS SU HUYUNDAN VAZGEC BEN TOKUM SEN YE HIRR😡🤬 dedim.Tam da sewim bana donup dahiane planini anlatacakti koro sefi hemen kolunda ben10 saatine benzeyen bir sey cikarip
SIMDI SEYTANI ARKIMI CAGIRACAGIM PUAHAHAHAH dedi.BIR DE NE GORELIM!?!?!??!?
SAATTEN IM ISINLANDI
ardindan hehehhehehe diye bir kahkaha patlatmasiylan beraber kendimizden gectik.Im ve koro sefi (en seytani ikili) bizi alt etmek icin buyuler yapmaya amaciylan bize tukurulklu balgam atacaklarkene.
Sewim kuytu kosede bir yerde sicma pozisyonu alip auuuuu diye bagirmaya basladi.
Yaklasik 3169 saniye sonra yukaridan bir adimopter kayaci geldi.
NE OLSA BEGENIRSINIZ
adimopter kayacinin icinde bizim fav 8 veled vardi ve bizi kurtarmaya gelmislerdi🥺
Alninda kuma yazan veled iki tane jilete ip baglayip jiletleri gotumuze sapladilar ardindan ipleri cekmeye basladilar....
Adimoptere ulastigimiz an kuma veledi im ve koro sefinin uzerine kendi ozel karisimlari olan zehirli monster pirt cikarici gazini onlarin uzerine attilar PUAHAHHAHA😈
Daha sonra az gittik uz gittik dere tepe duz gittikten evvel sewim
musait yer diye bagirinca bizi bi tik adimopterden asagi atmis bulundular.Ve amele sumugu gibi yere yapismis bulunduk.
O sira kafami kaldirip etrafa bakindim
BIR DE NE GOREYIM!??!?!?!?!?
Biz sewimlen bir evin bacasindan iceri dusmustuk!?!!!?!?!?!?!?
Sonra sewim burasi nere lan diye ciksinca 7 tane zombinin bize saldirmasiylan buranin masatunun broken enistesinin nameiyamandaki evinde oldugunu anlamamiz cok surmedi...
Hemen MASATU GOD RIZASI PEYGAMBER DUASI ICIN YARDIM ET diye bagirmaya basladim.
Lakin masatu sanirsam kendini bi odaya kilitleyip facetime yapiyordu.
Bu yuzden tek care sewimlen beraber kungfu hunerlerizi gostermekti...
Hemen sewimin eline adimopterden cukkaladigim pirt cikarici zehirli monster gazlarini birakip kapiya kostuk.
Tabi cikmadan masatuya maske vermeyi de ihmal etmedik malum sewimin en yakin kiz bestiesi ben de zaten bir kere cope atmak maksadiylan yanlislikla kendisinin kafasina fuze gibi top atip bayginlik gecirmesini sagladigim icin maskenin uzerine ozgonom mosoto yazdim.
Ve sewimlen evden ciktik tek sorunumuz tekrar tunceliye donmekti...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK AŞK
Non-Fiction~Tuvalette sıkışmıştı, onu kurtarmak isterken b-bir anda panikle b-bende b-bayılmışım. ~Cidden bu sesin kuzenime ait olduğuna inanmak istemiyordum. Okurken içinizi sımsıcak ve yumuşacık yapacak harika bir gay hikayesi.