Ver iz avrupa🤬

6 3 0
                                    

-LVS

Acikcasi o veledin bagisikli oldugunu pek dusunemeyerekten klasiksiki sozumu soylemis bulundum fakat islemeyince bi tik zort momentum yasamis bulundum.

Acikcasi gozlerimin gormek istemeyecegi bazi durumlar yasanmis olmasina karsin bu esnada bilincim bayilmamis olsa da ruhum bayilivermisti.

En son hatirladigim sey agabeyimin kafasinda bir sariklan atlayip bizi kurtarma cabasina karsilik kalca bolgemde hissettigim aci ve siviydi. Sanirim mizraklar popomu delivermisti😔

Bizi birbirimize baglayip kazanlan yaklasmislardi ki o geldi...

O kisi...

O kisi...




O KISI TOZKOPARAN ISKENDER IDI?!?!?!?

Bir anda ya hak diyerekten atlayinca veletlerin hepsi kirilmis camin atiklarinin dagildigi gibi farkli yerlere dagilmisti.

Tabi bu esnada gucsuz dusen masatu -ki zaten ayagi alcidaydi- ve baldir bolgesinde bir agri durumu soz konusu olan kulina goz ufkumdan cikivermisti.

Iskender sag olsun gelip bizi cozdu fakat biraz sinirli duruyordu.

Sonra o agiz mimigini yaparaktan karsima gecti ve "ASYA NEREDE?" tarzinda bir soru yoneltti.

Buna karsilik bende "GOTUME SOKTUM." deyiverince bir anda arkama gecip time to surfing sortumu -kendisinin nike pazar bayiiden almistim- indiriverip popoma bakmaya basladi. Tabi biz cumleten neye ugradigimizi sasirdik.

Sonra iskender agabey "bre kardes burda asya yoktur biz hile edeni sevmezuk." Deyiverince cumleten bir anda kosmaya basladik.

Tabi o paniklen rabbim sizi inandirsin bir otobuse biniverdik. Umuyorum ki bu sefer duzgun bir yere gidiyoruzdur. Yoldaykene agabeyim bilmedigim dilde bir seyler konusuyordu zannedersem arabiada kaldigi surede turkceyi unutmus.

Bu sirada sewim bayagi bir sinirlenmis olsa gerek "of aptal bir anda sortunu indiriverdi hayir yani bende soka girdim bir seyde yapamadim." Deyince ona uzulme sewim senin bir gururun var bakisi attim.

Yolculugumuz harika gidiyordu fakat hic muzik yoktu. Bende dilime dolanan o harika sarkiyi soylemeye basladim.

AY SI HU YU AR

Gaza gelen sewim devam etti

YU AR MAY ENEMI

Ve agabeyim de koromuza katildi

MAY ENEMI

Aracimiz bir yerde yolcu almak maksadiylan durunca iceri sarisin bir bayan efendi girdi. Rabbim sizi inandirsin sanirim ruslardi.

O an jeton dusuverdi.

BIZ...




BIZ RUSLARIN OLDUGU BIR OTELE GIDIYORDUK?!?!?!?!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Devam edecek...

YASAK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin