zeynettin amca lives matter

9 3 0
                                    

Lez vibe:

Sewimlen kavusmamiz beni bir hayli mesut etmisidi. Ama bir sorunumuz daha vardi...😔

SEWIMIN AGABEYINI BULMAMIZ LAZIMDI?!?!?!?!

Biz de careyi kulinakankamasatu hesabinin canli yayininda aramakta bulduk.

Malum kendileri iron c.'den sonraki en unlu kisiler.

AMA BIR DE NE GORELIM😱😱

Yayinda kafalarinda elektrik cikip patlayan efektli sekiz tane velet syria sinir kapisini acmaya calisiyorlardi.

Ve hemen chate analariniz nerede kucuk yavrucaklar🥰😘 yazdim.

Alninda kuma yazan bir velet (malum motherlarinda b12 eksikligi var cocuklarinin adlarini unuttuklarindan oturu alinlarina yaziyorlar RABBIM TEZ ZAMANDA SIFA VERSIN🙏🤲) analarim metro istasyonunda intei metal ver. calaraktan ekmek paramizi getiriyorlar dedi.

Hemen sewime bu is boyle olmayacak bakisi attim ama BIR DE NE GOREYIM?!?!?!?! sewim coktan muslum acip kendini jiletlemeye baslamisti.

Tam da ona LVS KENDINE GEL diyecektim ki jilet malum bir yerlerime saplanmamasi oturunden benzinlikte durmamizi da firsat bilerekten once arabadan indim kapiyi kapattim ve cama vuraraktan LVS GOZLERIMIN ICINE BAK BU SEN DEGILSIN🥺 dedim.

Yazik garibim artik kendini nasil kaptirdiysa jileti bir hamlede firlatti ve jilet cami kirdi ah su sapsik lvs...

Camin kirilmasinin ardindan isminin zeynettin oldugunu tahmin ettigim ve tshirtunde live fast die young bad girls do it well yazan kel ve biyikli olan bir amca bize dogru kosuyordu.

Sanirsam arabanin sahibiydi ammavelakin sewim sen merak etme ben halledecegim dedi ardindan maymunlu zibinini yirtip love me yazan donu ve kirmizi peleriniylen zeynettin amcaya
o kutsal sozu soyeldi...😈

BEN TOKUM SEN YE😡 diyerekten bagirdi.

O sirada benzinlikteki diger insanlarin uylamalari ve kavgada soylenmez diye bagirmalari kulagimi dolduruyordu😏

Anlik soktan neye ugradigini sasiran zeynettin amca ise sewimin dizine cokup nolur beni affet alin arabam sizin olsun😭 diyerekten aglamaya basladi.

Biz de hemen firsattan istifade sewimlen gururla arabaya bindik( malum bizim bi gururumuz var😎)

Tabi gitmeden de ona son fuzeyi atip
O kutsal ikinci lafi soyledim...

OFF YA FOBIK MIDIR NEDIR?!?!? dedim

Bunun uzerine zeynettin amca bu kadarini da kaldiramayaraktan ufak capli bi bayginlik gecirmisti ama aldirmadik PUAHAHAHHAH😈
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Devam edecek...

YASAK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin