-LVS
Jakuzi odamizdan yalnizca 2 saniyeligine cikiverdim ammavelakin boyle islerin meydana geliverecegini dusunememisidim.
Sewime bir supruz yapmak maksadiylan belime bagladigim havluyla popo bolgeme kiss me yazdim ve vucuduma da biraz katchuap surerekten kivirta kivirta jakuzi odasina giriverdim ama bir cocuk sewimi gor kadar yerde kovaliyor sewim ise kose bucak kacirveriyordu...
Hemen bu ise bir stop demeliydim. Bu sebepten oturu hemencecik ben tokum sen ye dedim ama ise yaramamis olacak ki cocuk bana celik ayna cekiverdi.
O buyunun etkisiylen hemencecik jakuziye dusup birde rahatlamanin verdigi etkiylen fark etmeden bayilivermeyeyim mi?!?!?
Uyandigimda bardak (sutun bestiesi) gelmis lez vibeime pansuman yapiyordu.
Masatu da kulinaya " beni tutmasaniz ben onun poposunun icine cimento dokuvereceydim." Derkene kulina da onun %99u morarmis olan sifadina pansuman yapiveriyordu.
Hemencecik lez vibein yanina gittim ve sewimcigim bir aciklama bekliyorum vats going on (bknz: ingilizce neler oluyor demek) dedim ve ellerimi belime yerlestiriverdim.
Bardaga atmis oldugum o olumcul bakisin da ardindan o da masatunun yanina gidip iyi misin gozlerinin alti morarmis deyiverdi.
Tabi buna sinirlenen kulina tam bardaga girecekti ki masatu d-durun deyince bize de onlari ayirmak dustu cunku kulina harika supersonik mekanik atik tetik ve cevik hareketler sergilerkene bardak sadece onun sacini cekmeye yelteniyor idi.
Hemen onlari ayirmaya gittik ama ne olsa begenirsiniz?!?!?
Masatu bir anda gozleri kizarmis kollarini iki yana acmis yuz ustu bicimde ucuyordu ve HIGAGAGAGAG diye bagirinca cumleten neye ugradigimizi sasirdik ve ufak capli bir bayginlik gecirivermisim...
.
.
.
.
.
.
.
.Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK AŞK
Non-Fiction~Tuvalette sıkışmıştı, onu kurtarmak isterken b-bir anda panikle b-bende b-bayılmışım. ~Cidden bu sesin kuzenime ait olduğuna inanmak istemiyordum. Okurken içinizi sımsıcak ve yumuşacık yapacak harika bir gay hikayesi.