oil vakasi

9 4 0
                                    

Lez vibe:

Sonunda sewime kavusmustum ve bu beni bir hayli mutlu etmisti. Ama kimsenin bilemdigi bir sey vardi...😔

Bu hayatta kulinakankamasatu ve cocuklarindan sonraki en aktraksiyonlu hayat bizimkiydi.......

Ama artik bu karamsar dusuncelerimden siyrilip bir lez vibe'a yakisir gibi bu zorlu parkurlari gecip sewimlen uyelik kartlarimizi alacaktik. PUAHAHAHHAH

Hemen sewime baktim....
O da bana bakti......

Ve HAZIR MISIN bakisi attim ve hemen oppo ultimate s48819491 pro telefonumdan yutuba girip kavgada dinlenecek sarkilar yazdim.

Ve ilk cikana bastim AMA BIR DE NE GOREYIM!??!?!?!? Karsima bunun icin fisher dangerous flower stroylarina bakmanizi oneririm yazisi cikiverdi.

Lakin sewim icin fisher flower ismini duymak yeterli oldu. Yazik garibim artik ne kadar gaza geldiyse hemen hemen uzerindeki yolumuzun ustundeki zara tekstil (aslinda civil ama recep bey amcamizin yaninda mahcup olmasin diye zara diye kandirmak durumda kalmis bulundum) aldigimiz kiprili zibinini tam da yirtacakti ki bir anda USTUM ZARA ALTIM ZARA!!!!! diye bagirmaya basladi.

Tam da o sirada fazla sese pek tahammulu olmadigini dusundugum recep bey amca sinirlenmis olacak ki hemen sewime ucan tekme atip bayiltmayi planlarkene...

Hemen sewimin karsina gectim ve BEN TOKUM SEN YE!!!! diyerekten bagirdim.

Malum ben tokum sen ye etkisiylen yer cekimi etkisini kaybederekten recep bey amca havada asili kaldi hem de bir bacagi yukarda tekme atma pozisyonunda🙏😔

Her neyse su an daha onemli gorevlerimiz vardi hemen sewime donup hadi gures yapmaya gidiyoruz dedim.

O da hayati boyunca bu ani bekliyormus gibi hemen ayaklarini poposuna vuraraktan ilerlemeye basladi.

Ve ustunde yaglanma yeri diye umit ettigimiz uzerinde arapca yazilar yazan bir kulubeye girdik.

Ve hemen cabuk bizi yaglayin yoksa sonunuz disardaki bey amca gibi olar dedim hirrrr.

Malum biraz korktular ve hemen kabul ettiler. Ezzzz

Sewim biraz heyecanlanmis olsa gerek hemen one atladi ve ilk ben ilk ben diye ziplamaya basladi.

Ardindan sakalli ve beyaz atletli bi bey amca onu yanina cekip soyun o zmn dedi.

Sewim de hemem olmaz ustum zara altim zara diye hirladi.

Bunun uzerine ona lvs kendine gel bakisi attim.

O da hemen zibinini cikarip kiss me yazan donuylan kaldi ve hemn sewimi yeni dogan bebege kilisede yapilan cin iskencesi gibi kadasindan tutup yag tenekesine sokup tekara cikarttilar.

Bu sirada sewim neye ugradigina sasirmis olsa gerek bayiliverdi...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Devam edecek...


YASAK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin