Deveyle orumcegin yavrusu

14 4 0
                                    

(Arkaslar onceliklen bu bolumu degil bir sonraki bolumu sonra bu bolumu okuyunuz tesekkurler!!!!!!!!!!!!!!!!!)

-LVS

Acikcasi sanirsam bebek bakim odasina girmemizin temel gayesi malum bir is yurutmekti fakat o degisik kapibara ile tavugun ciftlesmesinden olusmus bebek sag olsun bir anda kendimi gotumden dusen bok parcasi gibi duserken buldum.

Nerede oldugumuzu anladigimda bogazim kanserli hucreler uretmeye baslamisti😱😱😱😱

Sewimle gecirdigimiz ufak capli bayginliklardan sonra uyanabilmeyi basarmistik.

Uyandigimda ustumde orangutan suratli portlek gozlu hipopotam gotlu bi kiz dudaklarini ust cenesindeki butun dislerini gostererekten isiran bi hanim teyze gorunce korkuylan irkilip allahim bismillah diye bagirdim.

O da kendini geriye atip ne bagiriyon mal diyince bende kendimi savunmak maksadiylan abla kusura bakma oyle sen bi an kan gormus vampir gibi bakinca korktum dedim.

Hapishane gibi bir yerde yatiyordum o teyze disari cikarkene caktirmadan arkasindan ciktim ve huuuuleeeeeeggggeeee diye bagirdim.

Bunu disini etkilemeye calisan maymun sesiydi.

Tabi bunu duyan sewim nereden ciktiysa artik bir anda disisini kendini tatmin ederken gormus massimo gibi ustume atlayip disleriyle yakamdan tuttugu gibi 4 ayak ustunde kosmaya basladi.

Sonra beni labirentin icine goturdu ve kusura bakma kendimi cok kaptirmisim kedi gibi kosuverdim diyince aklimdan kedi degilde kedigil sulalesinin aslan parcasi gibi kosturdun diye gecirdim ama uzulmesin diye malum disima vurmadim.

Tam ustume cikmisti ki orumcege benzeyen buyukce bir sey geldi fakat sewim ellerini beyninin oldugu bolgeye koyup gozlerini kapataraktan bir sey yapti ve o degisik yaratik bir anda twerk atmaya basladi.

Sonra sewim uzun bir suredir telepati icin ugrasiyordum deyince ona gurulu bir baba gibi baktim ve o da bana hayir burda baba benim dedi ve hirlayaraktan ustume cikti...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Devam edecek...

YASAK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin