-LVS
Rabbim sizi inandirsin en son hatirladigim sey ben tokum sen ye nidasiydi sonrasi zaten karanlik...
Uyandigimda etrafim sarilmis, gozlerim baglanmis, ebemin amini tersten goruyordum.
Hemen arabiaca bir seyler soyledim.
Sewim beni cikardiginda burasinin onun banyosu oldugunu anlamam pekte uzun surmedi.
Ama sewimin polislerlen isi cikmis olsa gerek gidiverdi bende pesinden geldim tabi.
Ama ustumde bir sey olmadigini bir tik kapidaki polis amca ay evladim sen nerden geldin???
Deyince anlayiverdim.
Tabi sewimin anasi da ah yawrum benim hosgeldin de sen nerden geldin?
Deyince sewim olaya atlayip anahtarini unutmustu bende cantama atip eve getirdim.
Dedi annesi pek bir sevindi.
Hemen bel bolgeme canim memleketim arabiadan getirdigim kafa baglama bezlerinden geciriverdim.
Onde ben arkada sewim kelepceli bir sekilde arabaya gidiyorduk hapishaneden yeni cikmisken bu pek olmadiydi ama olsundu.
Bizi karakola goturuverdiler ve bir yere oturtup mebin bir sayfasini actilar.
Tabi lgs de araya kaynayivermisti girmeyi unuttuyduk. O halde onumuzde birkac secenek vardi.
En mantiklisini yapmaliydik...
Okullara goz gezdirirkene o okulu gorduk...
TUNCELI/MERKEZ NAMIK KEMAL MESLEKI VE TEKNIKI ANADOLU LISESI!!!
Hemen onu yazdik zaten gelecegi belliydi.
Eh malum yatiya kalacaktik bu sebepten oturu annemden bir helallik alsam sanki fena olmazdi.
Tabi eve gittigim ilk anda (ya hak diyerekten.) kendimi muge anlida gormemle ufak capli bir sok yasadim.
Lvs kayip diye bir haber ayrica yillik fotografim konulmus. Annem beni gorunce hemen telefona yeltenip ilk is "moge abla oglum bakkaliyeden dondu." Deyiverince bu sefer muge hanim "evet arkadaslar lvs bulunmus gozunuz aydin." Deyiverdi.
Anneme durumu izah ettim ve esyalarimi toplayip oradan ayrildim...
Sewimlen beraber hatay eyirporta gittik ve tunceli ucagina bindik. Tabi ucaga bindigimiz sirada su olasi durum onleme tatbikatlari yapilmayinca panik olup gorevi ben devraldim.
"Leydiz end centilmins luk et mi dis is layf ceket yu ken viyir it layk det."
Diyip giydim ve sisirmek maksadiylan sewime o karizmatik bakisi atip yanlardan cekiverince tabi fazla sismis bir tik sikmaya basladi.
Bu esnada dengemi koruyamayip bir hanimefendinin ustune dusuvermisim.
Tabi bu hanimefendi bizim revir cikti...
Malum revirle de aramiz pek bir iyi olmayinca kadincagiz SAPIK VARR
diyerekten bagirmaya basladi.
Herkes beni cantalarken ugradigimi sasirdim, tek care sewimin beni kurtarmasiydi...
.
.
.
.
.
.
.
.
.Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK AŞK
Non-Fiction~Tuvalette sıkışmıştı, onu kurtarmak isterken b-bir anda panikle b-bende b-bayılmışım. ~Cidden bu sesin kuzenime ait olduğuna inanmak istemiyordum. Okurken içinizi sımsıcak ve yumuşacık yapacak harika bir gay hikayesi.