Lez vibe:
Sewimlen tam da mudure hakkettigi dersi vermek uzere harekete gecmisidik lakin mudur beyin ot cikmasiylan kendimizi OT TATTOO AND PIERCING magazasinda buluverdik.
Zaten dukkanin cogu yerinde ozlu soz olaraktan
Bosalt koridoru
-ot
Yaziyordu.Bu durumdan cok etkilenmis ve goz yaslarimi tutamadim ve sewimin bacagins sarilarak salya sumuk aglamaya basladim.
Sewim de zannedersem bu durumdan pek hosnut olmamis olsa gerek hemen pek saygideger kuzeni gibi gozlerini devirip gotume bir jilet saplayiverdi.
Sagolsun var olsun ki kendime gelmisidim.
LAKIN BIR DE NE GORELIM?!!?!?!?!?!?
Uzerinde
ENGLISH AND BATERIST CRAZY BOY
yazan bir odadan R.T cikiverdi.Bir de o meshur gunes gozlugunu de takmisti. Zannedersem
PATRON OYDU?!?!?!?Daha sonra r.t bize donup sizinle alacak intikamim var puahahahhaha diye bir kahkaha patlatti.
Sewim de garibim korkudan dili tutuldu ben tokum sen ye bile diyemedi...
Ondan keri patron r.t bey tam da bize kotuluk planlarini uygulayacakkene hemen sewim bizim fav veletlerden ogrendigi sicma pozisyonunda auuuulama teknigini kullanmaya basladi.
Lakin yaklasik birkac salise evvel gele gele tozkoparan iskender bisikletine binip deh diye geliyordu.
Sanirsam t.i biraz gaza gelmis hemen bisikletini r.tye firlatip uzerine dogru kosmaya baslamisti.
Ama tabiki de r.t durur mu hemen en gavurundan bir ucan tekmeyi yapistiriverdi.
Bunun uzerine i.t bayilmisti....
Artik buna dayanamayan sewim EH ARTIK YETTI SUKUSIMA BU SEN DEGILSIN EUZUBESMELE AMIN diyerekten kendini havuc kafa pozisyonuna getirip rtnin kafasina ucuverdi.
R.t de garibim kafasi sewimin iki poposu arasinda kalinca havasizliktan bayginlik gecirmisti.
Biz de hemen firsattan istifade sewimlen gordugumuz ilk wcye girip klozetin icinden sifonu cekerek tekrar okulumuzun pansiyonuna isinlaniverdik.
Eh biraz da dinlenelim tabiki de hehehhehe.
Tam da sewimlen yurt odamizin jakuzisinde soguk dus alacakkene bir anda kapi calmasin mi.
Hemen sinirle kalkip ne var diyip kapiyi actim gelen yan odada kalan bi cocuktu elinde tabaklan bize yemek getirmis.
Tek kasimi kaldirip
PARDON NOLUYORUZ?!?!?!?!?
dedim.O da biz de komsunun tabagi bos gonderilmez heheheh diyince biz sana tabak mi verdik amk diye kapiyi yuzune kapattim.
SONRA BIR DE NE GOREYIM!?!??!
COCUK BACADAN GIRMISTI!!!!!Sewim ise yan odadan lozvobo totlom birak gelsin diyince insafa gelip onu kovmaktan vazgectim.
Lakin bu travesti tasakkiye cocuk bir anda jakuzi odamiza girmisti.
BU COCUGUN NIYETI COK BASKAYDI!??!?!?!??!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK AŞK
Non-Fiction~Tuvalette sıkışmıştı, onu kurtarmak isterken b-bir anda panikle b-bende b-bayılmışım. ~Cidden bu sesin kuzenime ait olduğuna inanmak istemiyordum. Okurken içinizi sımsıcak ve yumuşacık yapacak harika bir gay hikayesi.