Bu sen degilsin🥺

10 4 0
                                    

-LVS

(Valse dinleyerek yaziyorum ustume gelmeyin.)

Saygideger sewimle biraz eglenmek istemistik fakat eglence anlayisimizin sonunda genelde ufak capli bayginlik gecirip serumun etken maddelerini koklamadan uyanamadigim icin yine bayginligimdan sonrasi yok.

Neyseki yeryuzune dusen ilk testesteron (kendisi sewime ait olur) serumun etken maddeleri gibi kokuyor ki ayilabiliyorum.

Ama ayildigimda biraz ters anima denk gelmis olmali ki devreler karisti malum sewim beni popo bolgemden hallederken kakam gelmisti ama icimde kaldi. Zaten sorunlarim hep her seyimi icime attigim icin oluyor...

Neyse konumuza donelim.

O degisik maymundan 5 saniye sonra dogmus brenda midir verenda midir bize laf atinca hemencicik slvs(super lvs) kiligina burunup brendanin dislerine kafa attim. Eh malum o da dislerini kafama gecirmis bulundu bende manyak kari diye bagirinca bi amca ustune alinmis olsa gerek ki brehost diye bagirdi.

Arkasindan biri gelip tamis diyince adinin tamis diye telaffuz edildigini anladim ve ona dogru yonelerek

"Bana bak koca kari seni once isirir sonra dograr sonra bagirsaklarindan kokorec yapip afiedlen yer en sonunda kalan parcalarini orumceklen devenin yavrularina veririm."

O bana o boyunla mi batisi atinca ona sihirli annem cilegin kizgin bakisini attim fakat hesaplamaya katmayi unuttugum bir durum meydana gelmis bulundu ve sewim havlayaraktan cocugun ustune atladi. Bende l-lez vibe y-yapma gozlerimin icine bak bu sen degilsin dedim ama ne fayda.

Bunun uzerine brenda da senin sewin ne hakla benim sewime saldirir diye bana saldirmasin mi ama bunun ustune tamis ben nerden senin sewinim diye brendanin ustune atlamasin mi bide mavi gozlu guzel bi kiz tamis dur yapma diye tamisin ustune atlamasin mi?

Biz olay yerinden ayrilirkene cekik gozlu bir cocuklan kumral sacli bir cocuk bize dugunde milletin kafasina firlatilan icinde fistik yok diye kavga konusu olan cerezlerden verince bizde madem cok israr ettiniz diyerekten onlari mideye indirerek kavgayi izlemeye devam ettik.

Ama sonra bir ses duyduk yukardan geliyordu...
Bu ses.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Devam edecek...

YASAK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin