Travesti tassakiye yan car

10 4 0
                                    

-LVS

Agabeyimin nerede oldugunu bulmustum ammavelakin sewimi bulamamistim. Onu bulmak icin cokcana yol kattettim az gittim uz gittim dere tepe duz gittim.

En sonunda bir dinlenme tesisinde dinlenme karari aldim. Ve karsima cikan ilk dinlenme tesisi pornhub bar club olunca malum kendimi iceri ativerdim.

Fakat inanir misiniz zannedersem boyum genetiksel olarak biraz kisa oldugundan olsa gerek guvenlik beni tasmamdan tuttugu gibi geriye dogru firlatti.

Eh tabi hal boyle olunca bende biraz uzaga gitmis bulundum. Sonraliklan o guvenlige haddini bildirmek maksadiylan onun ustune dogru ilerlerkene travesti tassakiye(31) ablaya benzeyen birini gordum. Tabi onu nerden tanidigimi sormazsaniz mesud olurum.

Tassakiye yan car bana dogru kostururkene ben guvenlige dogru gidiyordum ama guvenlikte onun arkasinda olunca malum onun yanina gidiyormus gibi gorundum.

Neyse tam hizimi almis havlayaraktan gidiyordum ki tassakiye yan cara carpmamla durdum.

VE NE GORSEM BEGENIRSINIZ?!?!?!?!

Travesti abla tassakiye yan car benim sewim cikti????

Kendisi bir tik tangaylan beraberdi ve acikcasi olmayan karin kaslari o kadar seksi duruyordu ki🤤🤤🤤

Bir an aklimdan ustune nutella surup yalamak gecti ama neyseki bir annekocyigit damadi olarak kendime hakim olmayi basardim.

Sewim beni gorur gormez dudaklarima yapisti ve beni tukuruklere bogaraktan opmeye basladi.

Bu isten pek hosnut olmadigim icin kendimi ondan ayirdim malum hijyen onemli su siralar.

Ona niye bu halde oldugunu sordugumda uzun hikaye dedi ve tasmamdan tutup kosmaya basladi.

Neden kosuyoruz dedigimde ise basimiz dertte dedi.

Sonra bir baktim arkamizdan bir abla geliyor.

Tabi soke oldum.

Sonra sewim bizi bir arabanin bagajina atti.

Tam kurtulduk sanarken radyodan intei acilinca neye ugradigimizi sasirdik.

Sonradan jeton dustu.

Bu araba agabeyimin oldugu yere gidiyor olabilirdi.

Hemen sewime basima gelen olaylari anlattim bana ah yawrum are we too young for this bakisi atti.

Intei esliginde yaptigimiz anlamli bakisi bozan sey sewime gelen kulinakankamasatu su anda canli yayina geciyor bildirimiydi. Sewim hemen bildirime tikladi ve canli yayina girdi. Fakat sonra yol biraz engembecli oldugundan olsa gerek telefon elinden kaydigi icin yanlisliklan canli yayina katilma istegi gondermis olmus bulundu.

Eh tabi kulina ve masatu da issizlikten direkt istegimizi kabul edince bize bic hu di fak bakisi attilar.

Ama o an aklima bir fikir geldi. Bu global hesapla actigimiz canli yayinda insanlardan yardim isteyebilirdik.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Devam edecek...

YASAK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin