-LVS
Zombi istilasindan keri bi tik tuncelideki harika mukemmel enterasan buyuleyici sevimli dini mesleki ve tekniki lisemize gitmemiz gerekiyor idi...
Tabi ki bunu gerceklestirmek adina adiyaman eyirportuna gitmemiz gerekiyor idi tabi nasil yapacagimizi bilmedigimiz icin careyi bir evin catisina cikip gozculuk yapmam icab etti.
Bizi goren gozluklu elinde basket topu tutan ve masatunun kuzenine benzeyen bir cocuk imdadimiza yetisip bilader gel yardim edeyim. Deyiverdi bizde tamam dedik ve onu da alip ya hak diyerektene eyirporta ulastik ammavelakin basimiza en son gelen macera pek hos olmadigi icin bir otobus garina gittik.
Otobuste hemen surucu koltugunu kapiverdim malum bir annekocyigite ancak bu yakisirdi...
Ammavelakin sofor amca gelip bana ters bir bakis atti ben de ben tokum sen ye diyerekten onu etkim altina aldim ve tabi ki gitti.
Hemen kestirme bir yol kullanaraktan okulumuzun catisina otobuslen kibar bir inis yapmis bulunduk.
Ama bize kirmizi hali sermemislerdi bu durum pek hosnutuma kacmamis bulunmaklan beraberinde pek bir sinirlendim.
Tabi bunu hemen mudur ile gorusmem gerekiyordu hemen mudurun odasina gidiverdim.
Tabi sewim de beraberimde gelirkene mudurun ot cikmasiylan biraz zortlamis bulundum.
Ot soyle lvscim deyince tabi neye ugradigimi sasirip kirmizi lez vibe deyiverdim.
Tabi o saskinliklan otde neye ugradigini sasirmis olacak ki odadan cikip bosalt koridorugggg diye bagiriverdi.
Ama biz asi bedgoriller oldugumuz icin koridoru bosaltmayaraktan sikiyosa sen bosalt dedik.
Tabi sonumuzun cezaya kalmak oldugunu bilmiyorduk.
Bahsedilen ceza OT TATTO AND PIERCING salonunda isleri toparlamak idi.
Bu esnada ot elinde kanli bir kalemlen gelip burayi toplayacaksiniz deyince islerin ters gittigini anlamistik...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK AŞK
Non-Fiction~Tuvalette sıkışmıştı, onu kurtarmak isterken b-bir anda panikle b-bende b-bayılmışım. ~Cidden bu sesin kuzenime ait olduğuna inanmak istemiyordum. Okurken içinizi sımsıcak ve yumuşacık yapacak harika bir gay hikayesi.