1 Nisan hehehe

27 6 1
                                    

Lez vibe:

En son slendırmen gibi incecik olduğum içi sewim tarafından ufak bi aksilik çıkıp kazaya kurban gidiverdim. Beni yanlışlıkla aşağı atıverdi. Ama düşeceğim sıra aşağıdaki güvenlik görevlisi beni kaslı kollarıyla tuttu🥺. Ona minnettar bakışlarımı gönderdim tam da biraz ileriye gidecekken benim sewim olduğunu hatırladım zaten güvenlikçi ab da pek tekin birisine benzemiyordu. Daha sonra sewime 1 nisan için harika bir şaka planı hazırladım. Yere ketçap döküp üstüne yattım ki sewim beni öldü sansın hehehe. Ben tam pozisyonumu yaptığım sıra koşan insan sesi duymaya başladım bu sewim olmalıyıdı. Bir anda sevgiliiğğm beni bırakmağ 😰🥀 diye bağırdı yanıma usulca yanaştı aynı zamanda da ağlıyordu o ağlarken içim cız etti resmen. Bir anda 1.31 boyunda sewim benim slendırmen vücudumu kucağına aldı ve böyle gitme nolurğğğ demeye başladı ama ben gözümü açmadım heheheh😈 PUAHAHAHAH. AMA SONRA NE OLSA BEĞENİRSİNİZ??!!!! Bir anda sewimin ağabeyinin sesini duyuverdim. Ve şakayı bir tık uzattığımı fark ettim ve gözlerimi açtım sonra 1 NİSANNĞĞĞ HEHEHE 🤣 dedim. Sewim beni bir anda öyle görünce garibim heyecandan olsa gerek bayılıverdi. B-ben de sewimin ağabeyi ile baş başa kaldım 👉👈. Bana çok kötü bakıyordu. Ben de beni sikmemesi için ordan saatte 1,5 milyon km hızla kaçıverdim. Kendimi eve atıp yorganın altına girdim. Bir süre sonra sewimin sesini duydum. NEREDESİN SEN HEM BENİ KORKUTTUN HEM DE BENİ YALNIZ BIRAKTIN dedi. B-ben açıklayabilirim diyebildim sadece...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Devam edecek...

YASAK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin