⚠️❗️COKCANA ONEMLI❗️⚠️
BU BOLUMU OKUMADAN ONCE BIR SONRAKI BOLUM OLAN SUPER MARIO NURIYEYI OKUYUNUZ
-tesekkuerler-LVS
Sewimin iseme seansi bir tik uzun surunce tam olaraktan keko oturusumu yapmis bicimde onu bekliyordum. Bu esnada otelde yapacagimiz cilginliklari da dusunmeyi ihmal etmekte bulunmazkene bir anda bana dogru yaklasan bir cisim ve cilveli bir abla gordum.
O cisim sewimdi ve cilveli abla hasretinkizina pek bir benzemeklen birlikte bana pek tekin bir bakis atmiyordu. Neyseki sewim icabina bakti da otele giris yapmis bulunduk.
Otele giris yaptigimizda kendimi fazla kaptirdigimdan olsa gerek bir anda syriyaca konusmaya baslamisim neyseki cok gecmeden sewim beni durdurdu ve resepsiyondaki amcaya davay davay dedi (bknz: rusca dilinde hadi demek) neyseki bu kelimenin anlamini biliyordum da sewimin onune gectim ve resepsiyoniste en cool bakisimi atip yakisikli sen bize ordan iki kisilik bir oda ayarla saati 50 liradan. Deyince adam herhlade gay cikti ve parayi bosver biz farkli isler yapariz.
Deyiverdi. Cumleten neye ugradigimizi sasirdik. Ben de tamam o zaman aksami bekle pembe ac hipopotam deyince o da bana bakip derin bir ic cekti ve tamam o zaman yerli fistik fil. Deyiverdi tabi fil kelimesi fitil kelimesine benzediginden olsa gerek sewim ay yetti ama diyerekten adamdan anahtari aldi ve bizi yukari cikartti.
Utanmasa sewimize verecek hadsiz demeyi de ihmal etmedi tabi.
Odamiza vardigimizda bol kopuksulu harika bir banyo yapicaktim tabi gaza gelmisim ay si red soyleyerekten banyo yaparken sewim bir anda banyoya ayak basaraktan ne yapiyorsun😈😈😈
Dedi bende ona sarkinin e gan tu yor hed kismini dile getirince bir anda ot gormus kanguru gibi ustume atlayiverdi.
Tam cilginca bir fanteziye adim atacaktik ki kapinin acilmasiyla neye ugradigimizi sasirdik?!?!!??
RESEPSIYONIST AMCA BELINE HAMAM HAVLUSU BAGLAYIP BASKA HIC BIR SEY GIYMEDEN ELINDE KESEYLEN BASINDA ASCI BONESIYLEN GELMIS BIRDE NABERSIN SEKSI GERGEDAN😈😈😈
DIYOR?!?!???Tabi biz neye ugradigimizi sasirdik ve sewim ben tokum sen ye diye bagirdi ama islemedi tabi bir de ben bagirdim ama islemeyince savunmasiz kalmis bulunduk...
Ne yapacagimizi kestiremeyip kaderimize razi gelmeye karar kildik😔...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK AŞK
Kurgu Olmayan~Tuvalette sıkışmıştı, onu kurtarmak isterken b-bir anda panikle b-bende b-bayılmışım. ~Cidden bu sesin kuzenime ait olduğuna inanmak istemiyordum. Okurken içinizi sımsıcak ve yumuşacık yapacak harika bir gay hikayesi.