bir kucuk arabia macerasi🥰🧿🙏

9 4 0
                                    

Lez vibe:

Bir anda icinde yatak, hayriye(46), sut, hsdn ve sewimin oldugu ve arkada dont  meyk mi horni rayd mi layke poni calan inanilmaz bir ruyadan nefes nefese kalaraktan uyandim.

Artik gozum nasil donsuyse sewimin yoklugunu bi tik zeynettin amcanin tofasinda 8364819391 tur atip gordugum yolda gordugum butun barlara girdikten sonra fark etmisim...

Tam da sewimi aramaya koyulacaktim ki xxx supersonic ultimate yakisikli capkin badboy oldugum icin hemen bulundugum konumdan yaklasik 389273819 km uzaklikta olan yani yurume mesafesindeki kumarhaneye dogru yol aldim.

AMA BIR DE NE GOREYIM!?!??!?!?!?!?

Kumarhaneye onunde ve arkasinda yazilar olan mor simli bir pickup durdu. VE ICINDEN GECEN CANLI YAYINDAKI SEKIZ VELET INDI.

Anneleri de arkalarindan iyi eglenceler yavrucaklar aksam ezanindan once donmeyi unutmayin ayrica rabbim kimseyi evlat acisiylan sinamasin diye bagirdilar.

Bu yetiskin icerikli manzaradan sonra gavur ab'a ucan tekme atan r.t gibi saate 84927482 km hizla kostum.

Ve icimden bu da sana ders olsun lezvibe sewini birakip boyle yerlere girersen olacagi buydu dedim.

Her neyse yasadigim bu korkunc travmali ve yorucu olaylardan sonra sewimi almak maksadiylan sewimin girdigi mekanin onune gelmis olmus bulundum.

Sonraliklan beni iceri alsinlar diye husniye kundura ve ceyiz evinden aldigim takkemj giydim (gerci ben bir badboy oldugum icin uzerine nike logosu yapistirmistim😈)

Zaten takkemi gorur gormez beni iceri aldilar ve butun gozler uzerimdeydi bi hisse alisiktim.😎

Daha sonra elim tesbahemi alip SEWIM NERDE LAN diyerekten bagirdim.

Ilk basta kimse beni takmadi.

Lakin o sozu soyleyene kadar...

Hemen masaya ciktim diger elime de tesbahemi alip iki elimde de sallamaya baslarkene...

BEN TOKUM SEN YE!!!!!!! diyerekten bagirdim.

Ardindan herkes ozur dileriz doye aglamaya basladi. Ben de bunun uzerine kesin aglamayi sewim nerde diyerekten sordum.

BIR DE NE GOREYIM?!?!?!?!??!

SEWIM LOVE ME YAZAN DONUYLAN AVIZEYE ASILMISTI?!?!?!?!?!??

Onu bu halde gorunce goz kapaklarimin yanmasina engel olamadim...

Ve hemen r.t gibi ucan tekme ataraktan, fuze seklini alaraktan ve en onemlisi YA HAK diyerekten avizeye uctum.

Artik gozum nasil donsuyse bir anda istemsizcesine boyle gitme nolur boyle gotme nolurrrr🤧🥺🥺😭 diyerekten aglamaya basladim...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Devam edecek...








YASAK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin