BU BEN DEĞİLİM😵

21 5 0
                                    

Lez vibe:

Sewimin bana yaptığı şakayı bir hayli olumlu karşılamıştım çünkü şaka yapmak annekoçyiğit ailesinin çok önemli bir geleneği her neyse şakadan sonra bir hayli yorulmuştum ve yakışıklılık uykusuna ihtiyacım vardı bu sebepten ötürü hemen evime gidip uyudum.

Ertesi sabah lanet alarmın sesiyle uyandım ve barfiks çektim (uyanır uyanmaz çişimden bile önce barfiks yapıyorum) sonra telefonumu elime alıp instaya girdim BİR DE NE GÖREYİM??!!! Süt'ün (kendisi sewimin kuzeni olur bir de kız) stsini gördüm kendisi ultra mega ince belini paylaşıp arkaya in tı midıl larınğnn nayttt şarkısını koymuştu. Gözlerim döndü resmen kendimden geçtim az daha boşalacaktım ama bu mükemmel anımı annemin sesi bozdu bana on metre öteden seslenip geç kaldığımı söyledi eh siz de o sexy styi görseydiniz siz de geç kalırdınız🤤. Hemen okula gittim ve Süt'ün sınıfına baktım usulca yanına yaklaştım ve sırtını okşadım o da beni görünce yanaklarımı sıkıp bıdıkkkk dedi. İçim yumuşacık olmuştu.

VE BEN BİR ŞEY FARK ETTİM??!!!
B-BEN O-ONA AŞIK O-OLMUŞTUM SANIRIM🤒

Tam da aklımdan bu güzel düşünceleri geçirirken hiç istemeyeceğim bir şey oldu...
S-sewim bizi yakaladı...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Devam edecek...

YASAK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin