LVS
Sewim lez vibe yanıma gelmişti bir anda neye uğradığımı şaşırdım.
AMAN YARABBİ O İÇERİ NASIL GİRMİŞTİ!!??
Sonradan jeton düştü abim erkek adamın erkek sewi olur diye ona söylemiş.
Sonra yanıma geldi ve canım sewişkocum beni bir dinle.
Dedi ama o beni dinlememişti.
Niye sen beni dinledin mi?
Diye çemkirdim yüzüne karşı.
Bana yavru köpke gözleriyle baktı ve neye uğradığımı şaşırdım.
Zaten yawrumun nasıl gözü döndüyse bir ara olmayan kravatımı tutup beni kendine çekmeye çalıştı.
D-dur y-yapma dedim ama dinlemedi.
Sonra anlat dinliyorum. Dedi bende e madem bu kadar ısrar ettin diyip bütün olayları baştan sona kadar anlattım.
Sonra canım sewim lütfen beni affet çok mutsuzum, zor zamanlardan geçiyorum.
Dedi e bende tabi ki affettim, canım ya zor zamanlardan geçiyormuş.
Sonra birden üstüme doğru gelmeye başladı.
E benimde astımım tuttu heyecandan, öksürürken birde ne olsa beğenirsiniz!!??
Birden dudağıma yapışmasın mı!!??
Onu yavaşça geri ittim ve ona öksürürken böyle şeyler yapmamasını dile getirdim.
O da ama çok öksürdün.
Diyince napim amk içime mi atim!!??
Diye çıkıştım, haklıydım😒
Sonra tamam artık yeter dedi ve birden gömleğinin düğmelerini açmaya yeltendi.
AMA GİYDİĞİ ŞEY RİCK AND MORTY SİVİTŞÖRTÜYDÜ.
Canım benim gözü nasıl döndüyse zaten bana hiç sormadan bir anda yüzümü ısırmaya başladı.
O anki panikle müslüm gürses affet açık kalmış depresyonda olduğum için döngüye almıştım.
Sonra abim NELER OLUYOR NİYE MÜSLÜM 10 SAATTİR AÇIK!!??
Diye gelince ikimizde ne yapacağımızı şaşırdık ve o bana gözüm dönmüş diyince bende onu bir anlık panikle yatağımın altına saklayıverdim.
Onu içeri abimin aldığını ve geri dışarı çıktığını abimin görmediğini unutmuşum.
Aksilik işte...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK AŞK
No Ficción~Tuvalette sıkışmıştı, onu kurtarmak isterken b-bir anda panikle b-bende b-bayılmışım. ~Cidden bu sesin kuzenime ait olduğuna inanmak istemiyordum. Okurken içinizi sımsıcak ve yumuşacık yapacak harika bir gay hikayesi.