Ameyzamazingo

12 4 0
                                    

-LVS

Acikcasi olan olaylardan keri neye ugradigimi sasiraraktan agabeyimin kucagina kendimi ativermisbulunmustum.

Yani inanin bana agabeyimin beline bacaklarimi sarip kafami 45 derece aciylan sola cevirerekten ben tokum sen ye lafini edince sewimin bosaldiginda emindim.

Tam 3. dunya savasi daha da ilerleyip star warsa donuyordu ki su yukardan gelen degisikli aletten(rtnin geldiginden farkli) sarkan don lastiginden bir adam ameyzing diyerektene brendayi da alarak gitti.

Eh bizde durur muyuz agabeyim ya hak diyerekten (aile genlerimde var) ucunca bende onun 46 numara ayagina tutundum sewimde benim 36,5 ayaklarima.

Ve mavi semada bir kus edasiylan suzulmeye basladik.

Gozlerimi kapatip anin tadini cikariyordum ki yanaklarimin karpuz secer gibi tokatlanmasindan oturu gozlerimi actim ve panikle BEN TOKUM SEN YE diye bagirdim.

Biz gokyuzunden yere dusuyorduk?!?!?

Anlik hevesle am porperd tu sekrifays mayself ay vuld giledi du it tivays diye bagirinca agabeyim dusuyoruz gerizekali diye bagirdi.

Ama benim aslanparcasi sewim durur mu agabey sus sewime laf etme diye bagirdi.

Sonraliklan 360 derece donerekten takla atarak sewim ben daha sunnet dugunu olmadim diye aglamaya baslayinca bu tantanaya dayanamayaraktan bayildim.

Ayildigimda bir bavulda yolculuk yapiyordum.

Bavuldan cikinca ogrenmis bulundum ki

BEN DUSE DUSE BIR HANIMEFENDININ BAVULUNUN ICINE DUSMUSUM VE O BENI FARK BILENE ETMEMIS?!?!?!?

Sonradan jeton dusuverdi.

Eger ben boyle kaybolduysam yuce tanrim bilir sewim ve agabeyim nerelerde kayboldu😰😰😰


Sonra sudi arabistan reklami yapan bir televizyonda agabeyimin su beyaz elbiseleri giyip bir alisveris merkezinde kumar oynama sucuylan hapse atildigini ogrendim.

Gorevim belliydi, sewimi bulup agabeyimi hapisten kaciracaktik PUAHAHHAHAH😈😈😈
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Devam edecek...

YASAK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin