AH BE R.T😣

7 4 0
                                    

Lez vibe:

Canimdan cok sevdigim sewimlen beraber bizim damarimiza basmislardi eh bu da bizim hic de hosnutumuza kacmamisti.

Bu sebepten oturu ortaligi bi tik birbirine katip ucuncu dunya savasini baslatmis olmus bulunduk.

Ama her sey yukardan gelen helikopterimsiucakli adimopter kayacinin sesiyle son bulmus oldu.

Ve kayacin icinden r.t asagidaki gibi bir pozisyonda asagi atlamisti.

t asagidaki gibi bir pozisyonda asagi atlamisti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sahsen cumleten cok sasirmistik. Ama daha da garip olan sey sewimin agabeyinin de r.t nin sirtindan onunla beraber asagi inmesiydi.

Canim sewim agabeyini gorunce heyecandan AGABEYYGGG🥺 diye bagirmisti ah benim garibim sapsik sewim.

Ama yanimizdaki diger insanlar onlari deveylen orumcegin yavrularinin mutasyon gecirmis halleri olduklarini zannettiler. Ben ve sewim hemen duruma mudahele etmek maksadiylan su gozluklu kulaklari kizarmis kiyafetinde English Man yazan vatandasa napiyorsaniz yapin oburu zararsiz dedik.

Gerci sewimin agabeyi daha oncesinden beni siktiginden oturu ona pek haz etmiyordum ama malum sewim onu gorur gormez goz kapaklari yandigindan oturu ona kiyamadim.

Daha sonra ismi brenda midir nedir maymun suratli kiz r.t ye oyle bir bakiyordu ki bi an bosaldigini dusundum ama herkes onunla ayni fikirde degildi.

Digerleri r.t ye saldirmaya baslamisti. R.t de hemen brendayi yanina cekip korkma guzelim ben seni korurum dedi ve tek tek herkese ucan tekme atip bayiltmisti.

O sirada yalnizca ben canim sewim ve agabeyi kalmistik. Ama canim sewim bu durumda r.t ye bir hayli kizmis olmali ki ona donup BEN TOKUM SEN YE😡 diye bagirmisti.

Ondan bu kadarini ben bile beklemiyordum bu agir lafla beraber r.t  kendinden gecmisti bunun uzerine hemen brenda denilen amele sumugu hemen r.t yi kucagina alip gozlerimin icine bak bu sen degilsinn😫😫 demisti ama ise yaramamisti.

Bunun uzerine o amele sumugu r.t ye donup senin ilacini biliyorum ben hehhhehehe diyip onun dudaklarina yapisti ve bunun uzerine
R.t
R.t....
KURBAGAYA DONUSTU😱😱😱...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Devam edecek...

YASAK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin