Sayko kilir😈

15 2 0
                                    

-LVS

Bu ardi arkasi kesilmeyen talihsiz durumlar bir hayli canimi sikmaya baslamisti. Derken saclarimi iki yandan tutaraktan sallayarak bir beyin storm yapiyordm ki aklima o fikir geldi...

Hemen fikrimi sewime anlattim ve hayata gecirdik.

- saygideger veletler bakin eger size elektrik direklerinden kacmayi ve ben tokum sen ye buyusunu ogretirsek bizi de buradan cikaracaksiniz anlastik mi???

Hepsi birden bana dogru donup o tehditkar bakisi yolladiktan sonra top olusturup kendi aralarinda ufak capli bir toplanti yaptilar ve boy hizasina gore siralandiktan keri sol bastan saymaya basladilar. En son sayan velet bir adim one cikti ve "Kuma sivilbatan angsterdam 8 son!" Diyerekten bagirdi.

Gercekten bir an neye ugradigimi sasirmis bulunmustum lakin en bastaki cocuk bana bir telefon firlatti ve annelerini de alip oradan kacti.

Acikcasi basta bu telefonun ne oldugunu anlayamadim ama mj volpeypirindan yorumladigim kadariylan kulinanin telefonu diye dusundum.

Tabi ki sifresi olsa olsa masatunun dgsi olurdu ve ikonikli hesaplarindan geri sayim yaptigindan oturu 31 ekim oldugundan haberdardim. Hemen sifreyi dogru bir sekilde girip instagramdan canli yayin actim.

Derken tabi rabiaya bildirim gittiginden oturu bir anda "BENIM BIR GURURUM VAR!!!" Diye  bagirmaya basladi.

Ona "rabia canli yayini biz actik" deyince "oh iyi bari ben de bir an icin beraber yayin acip yuzsuzluk yapiyorlar sandim." Deyiverdi.

Derken yayinimiza biri buyur olmak istedi biz de onu buyur ettik. Bu kisi...

Bu kisi...






Moonberk power idi...




Moonberk power soke olmus bir ifadeylen bizim sifadimiza bakiyordu biz de onun sifadina karizmatik bakis atiyorduk.


Derken...






Derken bir anda bir ses "moonberk hadi gel!!!" Deyince bu sesin peace bestieye ait oldugunu anlamamizla onlarin ciktigini anlamamiz bir oldu.

Hemen suyun kirilma ozelligini kullanaraktan gokkusagi yaptigim sira da sewim de dont bileym mi lav meyd mi kireyzi adli nadide parcayi soylemeye baslamisti.

Ama sanirim biraz fazlacana ses yapmisiz cunku bir gardiyan sayko kilir adli nadide parcayi soyleyerekten kapimiza jeffrey dahmer abiyi getirmisti...



Asik eksinin simdi basladigini sezmis idim....


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Devam edecek...

YASAK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin