-LVS
Aslinda okulda kulina ve masatuyu cokcana izledigimden oturu gures nasil yapiliyor biliyordum onceliklen ellerinizi birbirine surterekten seke seke birbiriniz etrafinda donuyordunuz sonrasi Allah kerim.
Fakat onlarin hic yaglanma asamasina taniklik etmemistim gerci kulina wcye girip yuzune gunesten etkilenmemek icin parlak yagimsi bisi surup cikiyodu bu yuzden bende basta boyle bisiy olur sandim fakat panikten kim oldugunu goremedigim amca beni haydi bismillah ya hak diyerekten popo bolgemden ve basimdan tutup bir anda yaga batirip cikarinca tabi bayilivermisim.
Ayildigimda altimda kiss me yazan donum yoktu ama 💋 ifadesi olan bir gures mayosu vardi ve 💋 ifadesi tam da iseme organima denk geliyordu. Umarim burada kulturumuzun onemli sakasina vurgu yapilmamistir.
Gures sahasina onceliklen ben cikmistim. Tabi karsimda recep bey amcayi gormeyi beklemiyordum recep bey amca burun deliklerini en az suyun yapmis oldugu kadar acip dik dik bir bakis atiyordu. Biraz tirsip ben tokum sen ye deyiverdim fakar bakisiklik kazanmis olsa gerek pek islemedi.
Recep bey amca beni mayomdan tuttugu gibi firlatinca neye ugradigimi sasirmis bulunaraktan semada suzulmeye basladim tabi malum bayilmisim.
Ayildigimda bir tahtanin onunda baglanmis duruyordum ve karsimda yine turuncu ciks gomlegiylen recep bey amcayi gordum. Ama bu sefer pek normal degil gibiydi cunku elinde bana dogru yoneltilmis bir picak vardi.
Tabi neye ugradigimi sasirdim ama bu sefer bayilmadim cunku bakisiklik kazandim herhalde.
Sewimi de bir amca tututtugu icin pek bir sey yapamiyordu.
Derken o kritik an geldi.
Recep bey amca picagi menzilinden cikardi ve picak tam kalbime saplaniyordu ki o onemli sahsiyet gelip beni kurtardi.
KUMA!!!!!!
Kulina ve masatunun asla evlat ayrimi yapmayaraktan daha cok sevdikleri veledi...
Kuma ya hak diyerekten picaga ok firlatip picagi ortadan ikiye ayirdigindan oturu bana bir sey olmamisti.
Ah o hayirli velet olmasa kim bilir simdi ne hallerdeydim????
Bunun icin bir ara ona hediye mayetinde onu tzkprn iskender imza gunune goturme karari aldim eminim cok mutlu olacak.
Fakat ufak capli bir sorun cikmisti...
KKD UYELIK KARTINI BIZIM ALMAMIZ GEREKEN YERDE KUMA ALMISTI?!?!?????
Bir de ustune ustluk cocugun vesikaligi diye i❤️mom yazili zibinini cekmislerdi.
O an aklima gelen ilk fikir kumayi haklayip zibinini ele gecirmekti ki o uyelik kartinin benim oldugunu sansinlar ve ayrica sewime de uyelik karti versinler.
Bunun icin sewime simdi bakisini attim ve o aykonik cumleyi soyledi:
BEN TOKUM SEN YE!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK AŞK
Non-Fiction~Tuvalette sıkışmıştı, onu kurtarmak isterken b-bir anda panikle b-bende b-bayılmışım. ~Cidden bu sesin kuzenime ait olduğuna inanmak istemiyordum. Okurken içinizi sımsıcak ve yumuşacık yapacak harika bir gay hikayesi.