📍Dylan'ın Anlatımından..📍
Dediği şeye şaşırmıştım, açıkçası bunu beklemiyordum. Şaşkınlıkla Buse'ye baktığımda o bana mahçubiyetle bakıyordu.
"Ama.. nasıl olacak ki?"
Sorduğum soruya yanıt veren Tony babam olmuştu.
"İstersen hemen şu an olabilirsin. Kabul ediyor musun?"
"Aslında.. bilmiyorum."
"Peki o zaman, düğün iptal."
"Bir dakika bir dakika, düğün iptal olmasın. Dinimi değiştirmem kolay olmayacak. Evlenmemizin başka yolu yok mu? Dinimi değiştirmem şart mı?"
Bu sefer sorumun yanıtını Buse'den aldım.
"Dylan biliyorum zor ama babam haklı, buna mecburuz, evlenmek için aynı dinden olma mecburiyetindeyiz.."
Gwen ve Peter'a baktığımda düşündüm. Onlar da aynı dinden değildiler ama evlendiler.. Bu nasıl oluyordu?
Muhtemelen ablamın dinini değiştirmişlerdi. Bu yüzden dediklerine cevap vermek zorundaydım.
"Peki, biz yüzükleri takalım ben geçeceğim dini araştıracağım. Cevabımı sonra vereceğim. Olur mu?"
Tony babam elini tamam anlamında sallayarak ayağa kalktı.
"Tamam, araştır bakalım. Ben de senden bunu beklerdim, aferin evlat. Şimdi yüzükleri getirin de takalım."
Emma yüzüklerin olduğu tepsiyi getirdiğinde babam parmaklarımıza yüzükleri takıp kırmızı kurdeleyi kesti.
Babalarımızın ve annelerimizin ellerini öptükten sonra Peter'a yöneldim.
O da elini uzatmıştı. Onun da elini öptüğümde kızlar güldü. Buse abisine vurarak konuştu.
"Ya dalga geçmesene sevgilimle!"
Gülüştükten sonra sarıldık. Sarılma kısmı bittiğinde Buse'ye baktım, sıra bizim sarılmamızdaydı.
İkimiz de birbirimize yaklaşarak sarıldık. Ani bir hareketle havaya kaldırıp döndürdüm ve yere bıraktım.
🌟🌟🌟
1 Hafta Sonra..
Bütün verileri inceledikten sonra kararımı vermiştim. Dinimi değiştirip Müslüman olacaktım..
Telefonumu eline alıp Buse'yi aradım.
"Efendim aşkım?"
"Buse telefonu babana verir misin?"
"Niye aşkım?"
"Ver sen.."
Buse telefonu babasına verdiğinde konuştum.
"Babacım ben kararımı verdim, müslüman olacağım."
Tony gülümseyip cevap verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyü +18
Roman d'amourDikkat! Bağımlılık Yapabilir.. Bu hikâyenin yazımında hiçbir canlıya zarar verilmemiştir.. ... "Onu kendime âşık edeceğim.." "Bu büyü yasak ve tehlikeli, yine de yaptırmakta kararlı mısın?" "Evet, istiyorum." "Baştan uyarmalıyım ki bunu yaptığımız k...